Gå til innhold

Hva synes dere om tv serien Community


Gjest Corto Maltese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utrolig festlig og min type humor! Har bare sett noen episoder, men planlegger å kjøpe alle sesongene :jepp:

Har du sett alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, av en eller annen grunn blander jeg ALLTID denne med Curb Your Enthusiasm, som min kommentar var myntet på... SORRY!

Community ser også artig ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Utrolig festlig og min type humor! Har bare sett noen episoder, men planlegger å kjøpe alle sesongene :jepp:

Har du sett alt?

Jeg har de 2 første sesongene på DVD så jeg har sett alle episodene i sesong 1 og 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Æsj, av en eller annen grunn blander jeg ALLTID denne med Curb Your Enthusiasm, som min kommentar var myntet på... SORRY!

Community ser også artig ut :P

Ok

jeg har aldri sett Curb Your Enthusiam..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese

Jeg så et par av de første episodene, men holdt på å snorke meg ihjel.

Det er ikke mulig og snorke seg ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes serien har tapt seg veldig, det er altfor mange spesialepisoder i sesong to og også i tredje sesong, liker best de daglidagse episodene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet litt interessen i noen forvirrende episoder i forrige sesong, men et par av de nyeste episodene har vært knall. Jeg liker også dagligdagse episoder som fokuserer på skolen og personene, og ikke zombier. Såpass velutviklede karakterer klarer fint å holde episoder oppe alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det egentlig ikke i begynnelsen, men liker det nå som jeg har blitt "kjent" med rollefigurene. Syns det er meget ok tidsfordriv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...