Usikker23 Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Har ett litt rart spørsmål ang. eggløsning. Jeg har ALDRI opplevd smerter ved eggløsning før. Men nå de to siste gangene jeg har skulle ha mensen, så en ca 2 uker før mensen kommer så får jeg skikkelig vondt i magen, men ikke magesmerter, men akkurat som om det var en hinne på innsiden av magen som bare verker noe sykt. Jeg lurer på om dette kan være eggløsningsmerter? Kan det skje at man plutselig kan få eggløsningsmerter? Eller burde jeg oppsøke lege kanskje.
Athene Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Eggløsningssmerter (eller fravær av disse) kan variere mye fra person til person, og over tid. Jeg har vært uten pillen i tre år nå, og opplever at eggløsningssymptomene endrer seg fra måned til måned. Så dette høres ikke unormalt eller farlig ut. Med mindre du har store smerter, eller at dette blir værre over tid, skal det ikke være noen grunn til å kontakte lege.
Usikker23 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2011 Eggløsningssmerter (eller fravær av disse) kan variere mye fra person til person, og over tid. Jeg har vært uten pillen i tre år nå, og opplever at eggløsningssymptomene endrer seg fra måned til måned. Så dette høres ikke unormalt eller farlig ut. Med mindre du har store smerter, eller at dette blir værre over tid, skal det ikke være noen grunn til å kontakte lege. Takk for svar Så det er fullt mulig å få eggløsningsmerter selv om man aldri har hatt det før? Jeg har ikke gått på p-piller siden jeg var 18 år og nå er jeg 24.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå