Kakle Skrevet 6. november 2011 #1 Del Skrevet 6. november 2011 Er endelig blitt gravid i en alder av 35 år. Har PCOS men etter en stund med lavkarbo-diett og en urt jeg leste om her inne, Vitex, så satt spiren! Nå er jeg og min kjære veldig spente og glade og ser frem til tiden vi har foran oss! Kommer med oppdateringer etterhvert. Er ny her så trenger litt tid på å komme inn i systemet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 6. november 2011 #2 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Gratulerer så masse!! Hvordan kjennes det? Synes det var en helt utrolig følelse å se den positive tissepinnen Leste litt om PCOS, det kan ikke være barebare... Har dere prøvd lenge? Velkommen så masse! Og ja. Du må jo huske å dele hvor langt på vei du er Endret 6. november 2011 av frøken am Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 7. november 2011 #3 Del Skrevet 7. november 2011 Hallo nabo! Så gøy at du endelig ble gravid du også!! Og så fort etter meg. Perfekt timing! Det var nok "meant to be".. Dette er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakle Skrevet 7. november 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 7. november 2011 Gratulerer så masse!! Hvordan kjennes det? Synes det var en helt utrolig følelse å se den positive tissepinnen Leste litt om PCOS, det kan ikke være barebare... Har dere prøvd lenge? Velkommen så masse! Og ja. Du må jo huske å dele hvor langt på vei du er Heihei,så koselig å få brev/svar på innlegget Ja det var helt spesiellt når det kom 2 streker på tissepinnen! Plutselig var det je hadde ønska meg i såå lang tid blitt en virkelighet men da var det plutselig litt skummelt også plutselig Ikke direkte prøvd lenge,eller jo je har vel det. Du da,hvor langt er du på vei,har du 37 dager igjen til termin sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 9. november 2011 #5 Del Skrevet 9. november 2011 Hvor lenge har dere planlagt? Skal ha mini om 5 uker, håper h*n kommer uke 38 Hodet er festet og det er vanskelig å snu seg, sove og røre seg. Kommer ikke lenger opp av sofaen på egenhånd. Gled deg! Hva sier mannen? Åh er spent på deres vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakle Skrevet 14. november 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 14. november 2011 Vi har planlagt og håpet at jeg skulle bli gravid i 5 mnd ca,så det skjedde jo egentlig ganske fort da! Mannen er like glad som meg,han veit jeg ønsker meg så veldig ett barn Skjønner det er vanskelig å komme seg opp av sofaen nå,men får håpe den siste tia går fort nå da,gleder meg på dine vegne Og mannen din gleder seg like mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakle Skrevet 14. november 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 14. november 2011 Hallo nabo! Så gøy at du endelig ble gravid du også!! Og så fort etter meg. Perfekt timing! Det var nok "meant to be".. Dette er gøy! Jaa endelig ble je gravid også Begynte å lure på om je ikke kunne bli det siden je er 35 og ikke har blitt det før nå,da! Jepp perfekt timing Da blir det trilleturer :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 16. november 2011 #8 Del Skrevet 16. november 2011 Joda, du måtte bare ikke gi opp! Ja, i juni blir det trilleturer sammen med de små nurkene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå