Gå til innhold

Endelig gravid!

Kakle

Anbefalte innlegg

Er endelig blitt gravid i en alder av 35 år. Har PCOS men etter en stund med lavkarbo-diett og en urt jeg leste om her inne, Vitex, så satt spiren! :fnise:

Nå er jeg og min kjære veldig spente og glade og ser frem til tiden vi har foran oss!

Kommer med oppdateringer etterhvert. Er ny her så trenger litt tid på å komme inn i systemet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frøken am

Gratulerer så masse!! :strix:

Hvordan kjennes det? :jepp:

Synes det var en helt utrolig følelse å se den positive tissepinnen :rodmer::fnise:

Leste litt om PCOS, det kan ikke være barebare...

Har dere prøvd lenge? :)

Velkommen så masse! :strix:

Og ja. Du må jo huske å dele hvor langt på vei du er :jepp:

Endret av frøken am
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo nabo! :fnise:

Så gøy at du endelig ble gravid du også!! :hoppe: Og så fort etter meg. Perfekt timing! Det var nok "meant to be"..

Dette er gøy!

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!! :strix:

Hvordan kjennes det? :jepp:

Synes det var en helt utrolig følelse å se den positive tissepinnen :rodmer::fnise:

Leste litt om PCOS, det kan ikke være barebare...

Har dere prøvd lenge? :)

Velkommen så masse! :strix:

Og ja. Du må jo huske å dele hvor langt på vei du er :jepp:

Heihei,så koselig å få brev/svar på innlegget :fnise:

Ja det var helt spesiellt når det kom 2 streker på tissepinnen! Plutselig var det je hadde ønska meg i såå lang tid blitt en virkelighet men da var det plutselig litt skummelt også plutselig :fnise: Ikke direkte prøvd lenge,eller jo je har vel det. Du da,hvor langt er du på vei,har du 37 dager igjen til termin sånn ca? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Hvor lenge har dere planlagt? :jepp:

Skal ha mini om 5 uker, håper h*n kommer uke 38 :fnise:

Hodet er festet og det er vanskelig å snu seg, sove og røre seg. Kommer ikke lenger opp av sofaen på egenhånd.

Gled deg! :ler:

Hva sier mannen? :jepp:

Åh er spent på deres vegne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har planlagt og håpet at jeg skulle bli gravid i 5 mnd ca,så det skjedde jo egentlig ganske fort da! :babysmokk: Mannen er like glad som meg,han veit jeg ønsker meg så veldig ett barn :biggrin: Skjønner det er vanskelig å komme seg opp av sofaen nå,men får håpe den siste tia går fort nå da,gleder meg på dine vegne :kgbaby: Og mannen din gleder seg like mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo nabo! :fnise:

Så gøy at du endelig ble gravid du også!! :hoppe: Og så fort etter meg. Perfekt timing! Det var nok "meant to be"..

Dette er gøy!

:strix:

Jaa endelig ble je gravid også :danse: Begynte å lure på om je ikke kunne bli det siden je er 35 og ikke har blitt det før nå,da! Jepp perfekt timing :fnise: Da blir det trilleturer :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...