iingvild Skrevet 10. desember 2003 #1 Skrevet 10. desember 2003 på http://jul.sol.no/ får jeg opp luka, men den lukker seg igjen når jeg trykker på at jeg vil være med på julekalenderen! hva er galt innstilt på datan min når det ikke virker? :-? Ingvild
jordbær Skrevet 10. desember 2003 #2 Skrevet 10. desember 2003 Kanskje du har pop-up-killer? Bruker du opera, eller har du installert popup-killer selv?
iingvild Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2003 jeg har norton, de har add block, men prøvde å skru den av for å teste, men det funket ikke noe mer. Skjønner ikke noe..... Ingvild
jordbær Skrevet 10. desember 2003 #4 Skrevet 10. desember 2003 Prøv å start maskinen din på nytt. Kanskje det hjelper?
iingvild Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2003 jepps, kom inn, men får forsatt feil, dette står det etter at jeg har trykket på send: Feilmelding: kunne ikke sende e-post Programmet kan kun brukes fra HTML-filer som ligger på Scandinavia Onlines Web-servere Programmet ble aksessert via Gå Tilbake og rett opp feilen Ingvild
Crazee Skrevet 10. desember 2003 #6 Skrevet 10. desember 2003 Ah, den feilmeldinga gir meg nokre tips her. Det er nok brannmuren som er litt for paranoid. Hugsar ikkje heilt kor du stiller det, (har det ikkje innstallert nett no) men sjå etter noko som snakkar om Referrer - den har du nok stengt for/disabled, noko den ikkje bør vera.
iingvild Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2003 Fant ikke noe sånt, prøvde noe sek å skru av brannmuren i sta, men det virka ikke noe mer da heller. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #8 Skrevet 11. desember 2003 prøvde jeg også. kommer ikke inn. Ps) de har sikkert ikke premier, så de lurer bare folk til å komme på siden..hi-hi
iingvild Skrevet 12. desember 2003 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2003 hehehe... ja, vå får håpe det! Dårlig å ikke ha side som virker også med brannmur i alle fall!! I
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå