Gå til innhold

Oppstart cerazette

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå gått på cerazette i 11 dager, men har fortsatt ikke fått noen blødning. Jeg begynte på en helt tilfeldig dag utenom mensen, da jeg ikke hadde fått tilbake mensen etter forrige pilleslutt med annet merke. Er det normalt å ikka ha blødd noe enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde ikke før det var gått noen uker, da varte blødningen et par dagen. Var ikke like sterkt som mensen, mer spotting. Det kan hende at du ikke får noe blødninger i det hele tatt, hvis du er heldig. For meg fikk jeg et par dager hver andre måned ca.

Ellers vil jeg anbefale deg å spørre noen du er sammen med mye, om de kan prøve å legge merke til forskjell på humør. Jeg ble VELDIG irritabel, deprimert og sint av cerazette. Stakkars samboeren min som måtte holde ut med meg! Fikk også stygg hud, da spesielt kviser.

Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg. Man reagerer veldig individuelt på p-piller, selv hadde jeg masse småblødninger (ca hver 14. dag) det første halvåret da jeg gikk på cerazette, utrolig irriterende! Men løsningen var å alltid gå med truseinnlegg, og ha bind i vesken:) Etter et halvår mistet jeg mensen for godt :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...