Gå til innhold

Leonora som navn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er kjempefint :) Kjenner en søt jente som heter det, hun kalles ofte bare Leo, synes det er et koselig kallenavn og jeg.

Endret av Honeydew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker du navnet da?

Synes ikke du skal bry deg med om det er gammelt, nytt, spesielt eller det mest populære.

Velg det du, eller dere i dette tilfelle, blir enige om og ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du navnet da?

Synes ikke du skal bry deg med om det er gammelt, nytt, spesielt eller det mest populære.

Velg det du, eller dere i dette tilfelle, blir enige om og ønsker.

Det hjelper på vår avgjørelse å høre hva andre synes, så vi spør ofte de vi kjenner om meninger når vi har et alternativ. Nå følte jeg for å spørre her. :)

Takk for alle svar så langt!

Hilsen TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er det vakreste navnet i verden. Dere kan bare gjette hvorfor. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv et navn som ligner. Mange kaller meg Leonora som kosenavn. Synes det e veldig fint :) Jeg er 80tallsmodell så har i stor grad vokst opp med Sesam Stasjon, men får aldri høre noe om det likevel..

Tror virkelig ikke at Sesam Stasjon vil bli noe problem. Go for it hvis dere liker det!

Legger også merke til at overalt var det mye positive kommentarer i tråden her, og det er veldig sjeldent på navnetråder, så ta det med i betrakning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk den om du liker den;) Mine tanker er at den hadde vært NYDELIG som mellomnavn, for fornavn alene er i mine øyne Sesam Stasjon, som var søtt også da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er superjålete, men så må jeg erkjenne at jeg selv liker veldig kjedelige navn. Nora står på min liste over fremtidige barnenavn, så for meg blir jo Leonora en mer dollete versjon av et nydelig navn. Absolutt ikke av de verste du kan velge hvis du vil ha et sånn type navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes navnet er fint jeg. Liker nok andre versjoner av navnet bedre, men det er jo ikke noe du skal ta med i betraktningen.

Jeg så sikkert Sesam Stasjon da jeg var liten jeg også (når gikk det på TV egentlig?), men får ingen assosiasjoner til barne-TV allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...