Gå til innhold

Lukten på dame og herretoalett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lukter det bedre på et dametoalett? Alle damer jeg har vært på besø hos har egentlig en veldig god lukt på toalettet.

Men de menn jeg har vert hos som bor alene har hatt en mer nøytral lukt, noen lukter det kanskje litt surt hos også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukter det bedre på et dametoalett? Alle damer jeg har vært på besø hos har egentlig en veldig god lukt på toalettet.

Men de menn jeg har vert hos som bor alene har hatt en mer nøytral lukt, noen lukter det kanskje litt surt hos også.

Damer vasker kanskje oftere? Og bruker såpe etter hvert do besøk som fresher opp lukta litt. :P Husker da jeg jobbet som vikar som renholder. På samtlige mannlige toalett på alle byggene jeg vasket på (det var mange over hele byen) så var det aldri papir i søppelkurven. Såpen varte og varte. Mens på dametoalettene var søppelkurvene stappfull bestandig og det måtte fylles på såpe hele tiden. Tenker at om de ikke vasker seg på henda på jobb, så gjør de vel neppe det hjemem og, og da lukter det kanskje mer surt piss der :P

• Liker 4
Skrevet

Vil tro det har med at damer vasker badet oftere. Og sikkert med flere rengjøringsprodukter som lukter godt.

• Liker 3
Skrevet

Vil tro at det også har med det å gjøre at hos damer så havner alt tisset oppi do, og ikke rundt omkring som detgjerne gjør for gutta. Selv om de treffer så er det jo alltid noen dråper og mikrodråper som havener på utsiden av doen, gulvet og veggene og som starter å lukte hvis ikke det blir vasket.

Ekkelt..

• Liker 3
Skrevet

Det er i alle fall stor forskjell på lukten på dametoalettene og fellestoalettet på skolen der jeg går..

• Liker 2
Skrevet

Vil tro at det også har med det å gjøre at hos damer så havner alt tisset oppi do, og ikke rundt omkring som detgjerne gjør for gutta. Selv om de treffer så er det jo alltid noen dråper og mikrodråper som havener på utsiden av doen, gulvet og veggene og som starter å lukte hvis ikke det blir vasket.

Ekkelt..

Det er AB sier her.

Og... mannepiss lukter mer :snurt:

• Liker 2
Skrevet

Kameraten min sier i alle fall at det lukter mye bedre på offentlige dame toalett enn herre toalett.

Jeg føler at menn er flinkere til å stinke ut badet enn kvinner. Og kvinner er flinke til å holde badet rent.

Skrevet

Dette handler om at menn av en eller annen grunn er pukka nødt til å STÅ når de tisser. Ja, det hender det kommer tiss utenfor, og det er skikkelig, skikkelig ekkelt! :kjefte:

• Liker 2
Skrevet

Damer vasker kanskje oftere? Og bruker såpe etter hvert do besøk som fresher opp lukta litt. :P Husker da jeg jobbet som vikar som renholder. På samtlige mannlige toalett på alle byggene jeg vasket på (det var mange over hele byen) så var det aldri papir i søppelkurven. Såpen varte og varte. Mens på dametoalettene var søppelkurvene stappfull bestandig og det måtte fylles på såpe hele tiden. Tenker at om de ikke vasker seg på henda på jobb, så gjør de vel neppe det hjemem og, og da lukter det kanskje mer surt piss der :P

Har vært renholder jeg også,og kjenner igjen den der :) I tillegg var det alltid tiss på gulvet på herretoalettene uansett om man vasket dem hver dag og den lukta var ikke lett å bli kvitt.

Kanskje det er der noe av problemet ligger?Spesielt hos dem som ikke er så nøye med vaskingen. :gjeiper:

Skrevet

Har vært renholder jeg også,og kjenner igjen den der :) I tillegg var det alltid tiss på gulvet på herretoalettene uansett om man vasket dem hver dag og den lukta var ikke lett å bli kvitt.

Kanskje det er der noe av problemet ligger?Spesielt hos dem som ikke er så nøye med vaskingen. :gjeiper:

Det var jeg som skrev #2.

Huff ja kan nok være noe i det. Husker hvertfall at jeg brukte å vaske herretoalettene først, for da var det som å komme inn i en blomsterhave når jeg gikk inn på dametoalettet etterpå :D Glad jeg er student nå og slipper å gå inn på herretoaletter mer :P

Skrevet

Jeg leste noen som gjorde en undersøkelse av hvorfor det lukter bedre på offentlige kvinnetoalett enn på herretoalett, og som startet det hele med tre teorier: a) at kvinner er nøyere med håndhygienen, inkl. bruker mer såpe, b) at herreurin lukter mer og c) at det alltid vil komme noen dråper utenfor toalettet hos menn. Jeg husker ikke bakgrunnen for konklusjonen, men de mente hvertfall at den sistnevnte var den avgjørende faktoren.

Skrevet

Jeg har ikke merket spesiell forskjell i private hjem, men offentlige toalett derimot. Herregud.

Skrevet (endret)

Det at offentlige herretoaletter er nasty til de grader er det ingen tvil om. Jeg begynte å føle avsky for mine medbrødre. Hvordan kunne de være så nasty, ekle, skvette rundt her og der, dopapir overalt.. Æsj. Ja offentlige toaletter unngår jeg så godt jeg kan.

Så det at offentlige (og private) toaletter er noe eklere enn motpartens toaletter, er det enkelt og greit pga mannfolk er noen svin? Er det virkelig den hele sannheten? Jeg har gjort en del research, og sannheten er ikke helt som jeg trodde:

Det har seg nemlig slik at det er en kvinnelig konspirasjon bak. Mang en kvinne tar en tur på det offentlige herretoalettet når det er ingen menn i nærheten.. Deretter flekker de av seg underklærne, kleiser ene foten opp inntil veggen, og skvetter litt her og der. Dopapir kastes villkårlig rundt. Og ikke nok med det, de bruker gjerne opp såpen(e) også. Alt for å sette seg selv (det kvinnelige toalettet) i bedre lys.

Fy skam dere!

Så det at herretoaletter er veldig ekle, er altså ikke BARE pga mannfolka, men også på grunn av galne kvinnfolk!! :fnise:

Endret av Rights

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...