AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Hei, Jeg sliter veldig med at magen min lager rare lyder SELV om jeg ikke er sulten.. Det ender med at jeg prøver å ikke spise på skolen pga jeg vet hvilke lyder den kommer til å lage.. det er litt flaut å sitte på forelesninger så uler magen de rareste lyder dere kan tenke dere. Jeg lurer på om det er noen som har det likt og hva som kan være grunnen til dette? Har lest litt om glutenallergi o.l., men jeg prøvde meg på glutenfrie knekkebrød og da kom lydene igjen. Jeg blir også veldig oppblåst, og det er derfor lydene kommer tror jeg. For jeg har de siste dagene vært flink til å lure meg ut på do på skolen for å "lette på trykket" og da går det som regel bedre.. Hva kan man spise for å ikke bli oppblåst? Det er slik at jeg gruer meg til å gå på skolen pga lydene og jeg blir skikkelig sliten av det 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Jeg sitter også i timen og bare tenker på "nei nå kommer magen til å lage lyd" og det er også slitsomt
rastløs_89 Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Mulig at du sliter med laktoseintoleranse. Hold deg også unna alt av pastiller og tyggis om du sliter med luft. Da blir vertfall magen min helt bananas.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Hvilken mat spiser du da? Spiser du mye drittmat kan magen ynke seg enda hvor lite intolerant du er.
Gjest denten Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 (endret) Sliter med det samme Endret 6. november 2011 av denten
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Jeg spiser havregryn med melk til frokost, knekkebrød med brunost/gulost på skolen, gullerøtter og bananer. Til middag varierer det alt mellom fisk, potetstappe, taco, pølser, egg, wok osv.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Jeg spiser havregryn med melk til frokost, knekkebrød med brunost/gulost på skolen, gullerøtter og bananer. Til middag varierer det alt mellom fisk, potetstappe, taco, pølser, egg, wok osv. Dette var trådstarter altså
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 Jeg sliter også med dette! Når jeg sitter på forelesningene begynner plutselig magen min å lage rumlelyder/rare lyder som høres ganske godt. Vet noen hva som er årsaken til disse lydene? Er det noe man spiser? ....skjønner ikke hvorfor magen min lager de lydene selv om jeg ikke er sulten, er slitsomt Magen min lager lyd ofte, helt uten videre, så merkelig.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #9 Skrevet 8. november 2011 Jeg sliter også med dette! Når jeg sitter på forelesningene begynner plutselig magen min å lage rumlelyder/rare lyder som høres ganske godt. Vet noen hva som er årsaken til disse lydene? Er det noe man spiser? ....skjønner ikke hvorfor magen min lager de lydene selv om jeg ikke er sulten, er slitsomt Magen min lager lyd ofte, helt uten videre, så merkelig. Håper noen kan hjelpe oss! Er enig i at det er slitsomt ja Trådstarter
Jenta24 Skrevet 11. november 2011 #10 Skrevet 11. november 2011 Håper noen kan hjelpe oss! Er enig i at det er slitsomt ja Trådstarter Jammen godt å se at det er flere som sliter med det samme, jeg har slit med oppblåst mage i 2 dager nå:(og begynner å bli litt lei. Jeg har vært så stressa, mye nerver så har ikke hatt matlyst, har spist 1-2 måltider i løpet av dagen, og det er ikke sunt. I dag prøvde jeg å få meg noe grovt, men denne magen gir seg ikke. Og jeg sliter også med dem rumlingen i magen uansett om jeg har spist regelmessig.. Jeg gruer meg til møter, store forsamlinger og alt der jeg vet jeg må sitte stille og ikke bare kan løpe ut fordi magen lager ulyder, synes det er kjempe flaut når magen holder på. Så håper det er noen som har noen gode råd til oss:)
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #11 Skrevet 13. november 2011 Jammen godt å se at det er flere som sliter med det samme, jeg har slit med oppblåst mage i 2 dager nå:(og begynner å bli litt lei. Jeg har vært så stressa, mye nerver så har ikke hatt matlyst, har spist 1-2 måltider i løpet av dagen, og det er ikke sunt. I dag prøvde jeg å få meg noe grovt, men denne magen gir seg ikke. Og jeg sliter også med dem rumlingen i magen uansett om jeg har spist regelmessig.. Jeg gruer meg til møter, store forsamlinger og alt der jeg vet jeg må sitte stille og ikke bare kan løpe ut fordi magen lager ulyder, synes det er kjempe flaut når magen holder på. Så håper det er noen som har noen gode råd til oss:) Du beskriver det helt likt sånn som jeg har det!! Har prøvd å kjøpe noen piller på apoteket (idoform), men synes ikke at det hjelper.. Trådstarter
Jenta24 Skrevet 22. november 2011 #12 Skrevet 22. november 2011 Du beskriver det helt likt sånn som jeg har det!! Har prøvd å kjøpe noen piller på apoteket (idoform), men synes ikke at det hjelper.. Trådstarter Så godt at vi er to om det,jeg har sett på apoteket at dem har noe som heter nycopro for en friskere mage, men vet ikke om det er noe som fungerer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå