Gå til innhold

14-åringer klemte hverandre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja fysj for en usømmelig oppførsel! Hva blir det neste?

Ellers er det jo en kjent sak at kristne aldri har stående samleie, da dette kan føre til dansing!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

På ungdomsskolen jeg gikk på ble det "fy" å klemme hverandre. De mente det var sex-trakasering elns. Tror dette bare gjaldt jente-gutt og ikke gutt-gutt, jente-jente. Vi må jo ta hensyn til de som ikke har venner! Yeah..

Skal sies at vi hadde lærere som slo elever osv også da så.. :sjenert:

MEN det er helt sykt! En klem?..

Skrevet

På ungdomsskolen jeg gikk på ble det "fy" å klemme hverandre. De mente det var sex-trakasering elns. Tror dette bare gjaldt jente-gutt og ikke gutt-gutt, jente-jente. Vi må jo ta hensyn til de som ikke har venner! Yeah..

Skal sies at vi hadde lærere som slo elever osv også da så.. :sjenert:

MEN det er helt sykt! En klem?..

Hva med de homoseksuelle? Eller finnes ikke det i følge denne skolen? Eller hva om en homofryktende gutt får en klem av en annen gutt som er homo? Da er det "i alle fall sextrakasering!!!"

:skratte:

Skrevet

Og jeg som trodde PDA var "Personlig digital assistent " sånn en liten håndholdt sak som kan sende og motta data . hmmm jaja .

Mye mulig at det stemmer, men i denne sammenhengen betyr det Public display of affection ;)

Skrevet

Nei, jeg har ikke kilder, det finnes sikkert, men jeg gidder ikke lete. Snakker av personlig erfaring og min kompetanse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...