Gå til innhold

Underlivslukt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har en litt kinkig situasjon. Dater en jente, ser at det kan fungere mellom oss, men det er et stort MEN!

Hun har en ufyselig lukt nedentil, blir helt avtent av tanken på å gå ned der. Det har ingenting med renslighet å gjøre.

Ville dere likt at han dere datet fortalte det til dere, og hvordan skulle man evt gå frem ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som bakteriell vaginose. Det er ikke en kjønnssykdom, men en bakteriell ubalanse i skjeden.

Jeg vet ikke hvordan du egentlig skal si det til henne, men jeg vil foreslå at om du skal si det så er det bedre å være ærlig enn å bare hinte slik at hun blir helt forvirret. Ærlig, men selvfølgelig så "gentle" som du kan.

Skrevet

Hei!

Har en litt kinkig situasjon. Dater en jente, ser at det kan fungere mellom oss, men det er et stort MEN!

Hun har en ufyselig lukt nedentil, blir helt avtent av tanken på å gå ned der. Det har ingenting med renslighet å gjøre.

Ville dere likt at han dere datet fortalte det til dere, og hvordan skulle man evt gå frem ?

Under menstruasjon vil det lukte litt sterkere av de fleste kvinner,dette er normalt. Men utenom menstruasjonen, skal det ikke lukte noe merkbart med normal hygiene.

Kanskje hun har en ufarlig bakterie infeksjon, Gardnerelle tror jeg det heter. Som kan gi unormal stram lukt fra underlivet. Synes du skal hinte til henne om denne lukten. Kanskje hun ikke vet det selv og trenger en sjekk hos lege evt. stikkpiller for å få normal flora i skjeden. Og det er ingen som tvinger deg til å gå ned på henne. Før du selv tar initiativet til det og ønsker det selv. Tviler på at hun blir å kommandere deg - kom å slikk meg NÅ !

Hint til henne om det.

Skrevet

Under menstruasjon vil det lukte litt sterkere av de fleste kvinner,dette er normalt. Men utenom menstruasjonen, skal det ikke lukte noe merkbart med normal hygiene.

Kanskje hun har en ufarlig bakterie infeksjon, Gardnerelle tror jeg det heter. Som kan gi unormal stram lukt fra underlivet. Synes du skal hinte til henne om denne lukten. Kanskje hun ikke vet det selv og trenger en sjekk hos lege evt. stikkpiller for å få normal flora i skjeden. Og det er ingen som tvinger deg til å gå ned på henne. Før du selv tar initiativet til det og ønsker det selv. Tviler på at hun blir å kommandere deg - kom å slikk meg NÅ !

Hint til henne om det.

Nei, selvfølgelig, hun tvinger meg ikke. Men det er så stram lukt at jeg knapt orker ha sex med henne.

Skal fortelle det til henne, men jeg kommer jo til å knuse selvtilliten hennes om jeg sier at ho lukter æsj nedentil. Hva om det bare er slik hun lukter:(

Må jo være flere av dere der ute som har en "stram" lukt nedentil?

Skrevet

Jeg hadde veldig stram lukt der nede i en uke eller to, og det viste seg at jeg hadde fått sopp infeksjon fordi jeg hadde gått så mye og lenge i stramme bukser. Det gikk over med en gang jeg begynte på en sånn sopp krem. Og nå lar jeg underlivet mitt få puste oftere, med å f.eks. sove uten truse :P

Skrevet

Nei, ikke hvis man ikke har en infeksjon (evt går på medisiner som har innvirkning på kroppslukt). Jeg tenker bakteriell vaginose, evt soppinfeksjon - begge deler veldig enkelt å rydde opp i.

Skrevet

om du bruker pene ord (ikke æsj...) og forklarer på en pen måte,tror jeg nok hun vil ta det pent også!

Men om du slenger ut at underlivet lukter æsj.Det er lite modent

Ta det opp og hold deg rolig.Si at du elsker henne (for det regner jeg med) og at du har problemer på grunn av lukt.Forklar at du gjerne vil ha sex med henne med pga lukten blir det vanskelig.

Skrevet

Nei, selvfølgelig, hun tvinger meg ikke. Men det er så stram lukt at jeg knapt orker ha sex med henne.

Skal fortelle det til henne, men jeg kommer jo til å knuse selvtilliten hennes om jeg sier at ho lukter æsj nedentil. Hva om det bare er slik hun lukter:(

Nei- jeg tror ikke noen mennesker lukter så strammt eller stygt , dersom de er friske og har normal hygiene.

Lukten må være extrem hos henne- hvis du mener den er så sterk at du knapt orker å ha sex med henne. Da må noe være veldig veldig feil med underlivet hennes.

Kan hun ha glemt en tampong inni der som ligger å råtner ? Rester/biter etter en tampong ?

Gjør henne en STOR tjeneste- vær høflig ,empatisk, hyggelig MEN ÆRLIG MOT HENNE .La henne for guds skyld få vite om lukten. Kanskje har hun dårlig luktesans selv, og klarer ikke å lukte dette selv.

Ikke la henne gå uvitende om dette.Det er et flaut problem. Eneste som skjer om du ikke sier noe, er at hun vandrer uvitende med dette problemet til neste mann hun treffer.

Og helsemessig også. Har hun et gjenglemt fremmedlegeme oppi der som forårsaker lukt. Eks rester, lobiter etter en tampong. Er hun i fare for alvorlig underlivsinfeksjon og bør komme seg til lege fort som fy...farlig farlig .

Vær ærlig.Hun setter pris på det- om du sier det på en hyggelig og vennlig, måte.

Skrevet (endret)

Hvis du klarer å si det på en så fin måte, så går det nok helt fint. Man ønsker jo at den man bryr seg om skal være i god form, på alle mulige måter :jepp:

Endret av ninuska_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...