Gå til innhold

Folk tror jeg er fra midtøsten..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er veldig mørk i håret, og har nesten helt svarte tykke øyebrun. Men nesa mi er liten og rund. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor folk tror jeg er fra midtøsten. Mange sier at første gang de så meg så trodde de jeg var fra midøsten, og det har gått rykter på skolen at jeg er fra midtøsten osv når jeg egentlig er etnisk norsk. Til og med lærern min så sjokert ut når jeg hun hadde spurt meg om hvor jeg var fra, da jeg sa jeg var norsk.

Flere som opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som opplever at folk tror dere er fra andre land :klo:?

Skrevet

Ja, jeg er etnisk norsk, men mange har trodd at jeg er både russisk, fransk og italiensk. Både på grunn av utseende mitt og navnet mitt. Tar det som regel med et smil da jeg ser på mange kvinner fra de landene som veldig vakre!

Skrevet

Jeg har svarte bryn og vipper, den tiden jeg farget håret mørkt fikk jeg aldri noen tegn på at folk ikke trodde jeg var etnisk norsk. Har du mye mørk hårvekst ellers på kroppen? På armer f.eks.

Skrevet

Jeg har svarte bryn og vipper, den tiden jeg farget håret mørkt fikk jeg aldri noen tegn på at folk ikke trodde jeg var etnisk norsk. Har du mye mørk hårvekst ellers på kroppen? På armer f.eks.

ja, jeg har mye hårvekst på kroppen. som foreksempel "bart" og hår på armene

Skrevet

Men nesa mi er liten og rund. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor folk tror jeg er fra midtøsten.

:forvirret:

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg er etnisk norsk, men mange har trodd at jeg er både russisk, fransk og italiensk. Både på grunn av utseende mitt og navnet mitt. Tar det som regel med et smil da jeg ser på mange kvinner fra de landene som veldig vakre!

Så kult :) noen har også sagt til meg at det ser ut som jeg fra latvia.

Gjest Heloise
Skrevet

Eksen min ble alltid kalt iraner/tyrker/pakistaner o.l., han var veldig mørk og ble veldig brun om sommeren. Bestekompisen hans var "innvandrer" også så det hjalp jo ikke på imaget :fnise: Hele greia var veldig komisk.

Skrevet

Jeg opplever det ikke selv, men min kjæreste opplever ofte at folk spør ham hvor i Asia han er fra :fnise: Han er samisk, så han har mørkt hår og mørke øyenbryn, og ser vel kanskje ikke 100% norsk ut slik andre oppfatter at nordmenn ser ut.

Han flirer nå bare godt av det, og samene har jo røtter som stammer tilbake til asia hvis jeg ikke husker feil.

Skrevet

:forvirret:

? Veldig mange fra midøsten har jo ganske store neser.

Skrevet

Eksen min ble alltid kalt iraner/tyrker/pakistaner o.l., han var veldig mørk og ble veldig brun om sommeren. Bestekompisen hans var "innvandrer" også så det hjalp jo ikke på imaget :fnise: Hele greia var veldig komisk.

Hehe ;) Pappan til enn vennine av meg trodde jef først var utelansk. Han er veldig mørk. men han er vist norsk :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Folk spør meg ofte om det samme. Er du indianer, er du spansk, er du japaner osv. Men jeg er 100% norsk, og de blir en smule skuffet når de hører at jeg ikke er fra et annet land. Kompisen min trodde at jeg var halvt russisk eller noe i en lang periode :fnise:

Husker at det var en jente fra barneskolen som plaget meg for det, men folk flest spør meg ikke for å være ekle. Blir bare litt komisk når de spør meg om hvilket språk jeg snakker utenom norsk. Jeg bare "Ehm. Engelsk?" De er bare nysgjerrige, så tar det bare med et smil :gjeiper:

Gjest Heloise
Skrevet

Folk spør meg ofte om det samme. Er du indianer, er du spansk, er du japaner osv. Men jeg er 100% norsk, og de blir en smule skuffet når de hører at jeg ikke er fra et annet land. Kompisen min trodde at jeg var halvt russisk eller noe i en lang periode :fnise:

Husker at det var en jente fra barneskolen som plaget meg for det, men folk flest spør meg ikke for å være ekle. Blir bare litt komisk når de spør meg om hvilket språk jeg snakker utenom norsk. Jeg bare "Ehm. Engelsk?" De er bare nysgjerrige, så tar det bare med et smil :gjeiper:

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hvordan du ser ut :fnise:

Skrevet

Nei, men skulle ønske jeg så litt eksotisk ut :)

• Liker 1
Skrevet

Får ofte høre at folk tror jeg er en latino, eller spansk pga mitt mørke hår, mørke øyne og gyldenbrune hud. Flere lurer på om en av foreldrene min er fra et sånt land. Noen lurte tilogmed på om jeg var adoptert siden jeg ikke ligna brødrene mine i hele tatt(de er blonde)! Tar det som et kompliment jeg da:)

Skrevet

Jeg blir stadigvekk beskyldt for å være alt fra spanjol til latinamerikaner. Helt i orden for min del, men litt irriterende i de tilfellene hvor personen insunierer at farem min ikke egentlig er faren min. :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg har blitt spurt om jeg er norsk endel ganger. Jeg farger håret mellombrunt, utover det har jeg vel litt spesielle trekk til å være nordmann. Veldig høye kinnben og øyne som skrår litt nedover mot nesa. Men jeg blir ikke fornærmet, tar det heller som et kompliment på at jeg ikke ser ut som "alle andre" Ikke bry deg, det at du er mørkere enn gjennomsnittet gjør deg sikkert bare litt spennende :)

Endret av Liquorice
Skrevet

Det er mange som tror jeg er fra Midtøsten også, men så er jeg halvt latinamerikansk da. :gjeiper:

TS, det er vel ikke negativt at du ser litt eksotisk ut? :)

• Liker 1
Skrevet

Mange tror jeg er blanding av norsk-japansk. Har veldig høye kinnbein og litt sånn... spesielt ansikt. Veldig markert etc. Noen tror også jeg er fransk eller lignende. Noen ganger tar jeg det som en kompliment og andre ganger lurer jeg på om jeg burde like det...

Skrevet

Jeg ser visst spansk/portugisisk ut, og det gjør flere i min familie. Men vi har bare aner på Sunnmøre :fnise: Og mistanke om at det har vært en kjekk portugisisk sjømann på visitt på Sunnmøre som har bedåret en av damene langt bak i min slekt... :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...