AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #41 Del Skrevet 21. november 2011 De selger kalenderen på thebodyshop.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sussi Skrevet 13. november 2012 #42 Del Skrevet 13. november 2012 1500 kr for en julekalender? Nei d var dyrt,elsker bodyshop men har ikke råd til en dyr kalender til meg selv... Blir nok smarties kalenderen iår også jeg vet at kicks har en. lurer på om om det var 299 for den :D og det stod at det var blandt annet ysl podukter i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shady Lady Skrevet 13. november 2012 #43 Del Skrevet 13. november 2012 jeg vet at kicks har en. lurer på om om det var 299 for den :D og det stod at det var blandt annet ysl podukter i den HVOR kan den kalenderen kjøpes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
østlandsjenta Skrevet 13. november 2012 #44 Del Skrevet 13. november 2012 Tror heller jeg ville gått for Babor sin kalender til 600,- i stedet for denne fra BS. Hva slags kalender er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kamilla Skrevet 9. desember 2012 #45 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg har den og når jeg åpnet dagens luke var den tom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå