Gå til innhold

Julekalender The Body Shop

Gjest Kari Nål

Anbefalte innlegg

Okei, jeg har skikkelig lyst på denne nå... Kanskje jeg kan investere litt i meg selv nå i disse (kommende) travle juletider... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett kalenderen (eller, de hadde tre typer i ulike prisklasser, ca. 600-1000, men jeg bor i utlandet) og det var forskjellige body butters i de småpakningene de har i trepack, småpakninger (60 ml) med dusjsåpe og sånt, lip butters og små pakker body scrub, for eksempel. Ikke de største boksene, men ikke prøvestørrelse heller. Det var ting jeg helt fint kunne ha brukt opp, typisk reisestørrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en for tre år siden eller noe.. Skal prøve å ramse opp det jeg fikk da, men ikke regn med at jeg husker alt:p

Fotfil, "sminkehårbånd" - sånn som man gjerne bruker når man tar masker osv, en god lypsyl, en stor flaske med relaxing gel til bena, en stpr boks oliven body butter, en stor flaske oliven shower gel, små flasker med bodylotion og shower gel med shea butter, liten boks med body butter jordbær og shea butter, lommespeil, kam, dusjsvamp, små flasker med body lotion og shower gel med mango, en liten boks body scrub.. Det var det jeg kom på.

Jeg var sånn passe fornøyd, noen store produkter, men de aller fleste i de små pakningene. Veldig kjekt for sånne som meg som aldri klarer å bestemme seg for hva som lukter best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er iallfall i hus, og den har en bruttovekt på 2,5 kilo. Så vet dere det. ;)

Hmm, blir litt produkter ut av det ja. *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kalender er skikkelig fin! Man kan fort få inntrykk av at den er litt dyr, men blir faktisk 50 kr dagen og det er ikke så ille. Blir fort en sånn pris om man skal kjøpe gavekalender uansett. Mange fine forbruksvarer i den. Jeg vet i hvert fall at jeg har kjempelyst på! De har flere igjen på Ski storsenter, vet jeg hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 1200 kroner er ganske dyrt. Greit at de påstår at verdien er 1500 kroner, men man får jo ikke sjekker på forhånd om dette er produkter man faktisk trenger/liker eller selv velge type/lukt, så synes det høres ut som en dårlig investering.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh de er heldige de som jobber på BodyShop altså. De får personalrabatt på 50% kunne ei fortelle:) Da hadde jeg lett kjøpt meg den kalenderen uten å tenke:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 1200 kroner er ganske dyrt. Greit at de påstår at verdien er 1500 kroner, men man får jo ikke sjekker på forhånd om dette er produkter man faktisk trenger/liker eller selv velge type/lukt, så synes det høres ut som en dårlig investering.

Mange steder har de en åpen kalender, så man kan se hva som er inni. Men så må man jo glemme det igjen, da ;) Men enig i at 1200 er ganske heftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått med meg denne lista over produktene hjem, og jeg har faktisk ikke lyst på den kalenderen mer:) Ble litt skuffet over innholdet rett og slett, for min del ikke verd 1200kr altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristine

Nå har jeg fått med meg denne lista over produktene hjem, og jeg har faktisk ikke lyst på den kalenderen mer:) Ble litt skuffet over innholdet rett og slett, for min del ikke verd 1200kr altså.

husker du noe av det som var i den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange steder har de en åpen kalender, så man kan se hva som er inni. Men så må man jo glemme det igjen, da ;) Men enig i at 1200 er ganske heftig.

Ja, men jeg tenker jo at enten kjøper man til seg selv, og da er jo litt av poenget med å vite borte. Da kan man jo like gjerne hamstre salgsvarer til samme pris og kanskje ende opp med å spare mer. Eller så kjøper man til noen andre, og da er man jo like langt ift. å vite om den personen foretrekker de og de produktene.

Men sånn ellers elsker jeg body shop og kunne gladelig fått en sånn kalender i gave. :fnise: , men hadde ikke orka å investere i en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker du noe av det som var i den? :)

Ja har hele lista, men kan jeg skrive det her da?:P Veit ikke hvordan jeg får til å lage sånn spoilerboks(sånn at bare de som vil kan se det)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har hele lista, men kan jeg skrive det her da?:P Veit ikke hvordan jeg får til å lage sånn spoilerboks(sånn at bare de som vil kan se det)?

Åh, den vil jeg gjerne se, listen altså. Slik lager du spoiler

Spoiler:

Some hidden text

[spoiler*]

Some hidden text

[/spoiler*]

Dropp de to stjernene, måtte ha de med for at den ikke skulle bli til en spoiler, men at koden du skulle vises slik at du viste hvordan man laget en.

Endret av Tropic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er noen av produktene:

Flaskene var på 15, 30, 50 og 60ml, kun en stk i vanlig størrelse og det var på julaften.

Gidder ikke skrive ned absolutt alt så dette er et lite utdrag:)

Shea body scrub

Rainforest volume shampoo+balsam

Mascara

Shea body butter

Peppermint cooling foot lotion

Peppermint cooling foot spray

Wild rose hand cream

Mango shower gel

Brush hair mini bamboo

Eye make-up remover

Vitamin E lip care

Lip gloss

Sånn slipesten for tørre partier

Endret av challenger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne julekalenderen, og klarte selvfølgelig ikke å la være å se på spoilerlista :P men nå gleder jeg meg til Desember gitt! Har ikke unnet meg noen kroppsprodukter siden August, kun kjøpt sjampo og balsam, så dette blir snadder! Spa hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kom hjem med denne kalenderen på fredagen... :danse:

Så nå gleder jeg meg til desember (og jeg har ikke tenkt å sjekke spoilerlista, vil jo ha noen overraskelser...).

Men enig at den er litt dyr, var i tvil om jeg skulle unne meg den, men så fikk jeg den av mannen og da er det jo helt greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...