Gå til innhold

blod under samleie!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Vi et bekymret kjærestepar her som nett har hatt samleie og opplevde at det lå mange slimete blodklumper på magen hans når vi var ferdig. Jeg (jente) kjente at han traff noe, og kjæresten min kjente at noe liksom sprakk inni. Og dette gjorde vondt! Har ikke mulighet til à ringe legen nå, så håper noen der har noen beroliende svar på hva det kan være. Eller noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimete blodklumper betyr gammelt, størknet blod. Da kommer det mest sannsynlig fra livmoren. Hva det kan være er veldig vanskelig å si på et nettforum, så du bør nok kontakte lege og høre med ham/henne. Det kan ha mange årsaker, både uskyldige og mer alvorlige, men normalt er det ikke, så kontakt lege etter helga.

Skrevet

Ja helt sant. Skal til legen i morgen. Håper ikke det er noe alvorlig :/

Skrevet

Ja helt sant. Skal til legen i morgen. Håper ikke det er noe alvorlig :/

Uff, lykke til!

Gjest thelife
Skrevet

huff, hørtes ut som en ubehagelig opplevelse.. håper det går bra hos legen :) lykke til!

Skrevet

Takk:-) var hos legen i dag, men fikk ingen svar på hva det kunne være. Ville ikke undersøke meg heller.. Er fortsatt bekymret og tanken slår meg på om det var en spontan abort. Har ikke hatt mensen på lenge og har brukt veldig mye medisiner den siste uken. Så tenker det er god sjangse for at det er det.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Takk:-) var hos legen i dag, men fikk ingen svar på hva det kunne være. Ville ikke undersøke meg heller.. Er fortsatt bekymret og tanken slår meg på om det var en spontan abort. Har ikke hatt mensen på lenge og har brukt veldig mye medisiner den siste uken. Så tenker det er god sjangse for at det er det.

hun ville ikke undersøke deg?!?! bytt lege

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...