Gå til innhold

lage meg soveplass i stua

Fremhevede innlegg

Skrevet

De har nok ikke vondt av det, men det er jammen meg slitsomt å høre på krangling hele tia også.

Om jeg ender opp med å gjør det så setter jeg en liten seng litt bort fra sofaene og tv'n.

Er det uaktuelt for deg å dele rom med minsten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det skjer ikke at jeg deler rom med noen av de. :P

Noen syns kanskje det er fælt av meg å si, men jeg liker å sove uten unger. Så da vil jeg heller ha min egen plass i stua på en måte.

Skrevet

Jeg har en tenåringsdatter, toroms leilighet og skapseng i stua. Enkeltseng, som ikke ser ut som en seng når den er sammenslått, men mer som en kommode. Det er ikke optimalt, men fungerer greit så lenge jeg ikke har råd til større bolig. Må man så må man. :)

Skrevet

Ja det skjer ikke at jeg deler rom med noen av de. :P

Noen syns kanskje det er fælt av meg å si, men jeg liker å sove uten unger. Så da vil jeg heller ha min egen plass i stua på en måte.

Kanskje det hadde hjulpet slik at han ikke vekker søsteren men heller deg? Merkelig nekte sove på rom med at barna når dere ikke har nok soverom.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje det hadde hjulpet slik at han ikke vekker søsteren men heller deg? Merkelig nekte sove på rom med at barna når dere ikke har nok soverom.

Derfor jeg vurderer å gi han mitt, og at jeg flytter ut i stua heller.

Helt greit å dele soverom med en baby, men en firåring har jeg ikke lyst til å dele rom med. Da syns jeg heller det er greiere å gi barna hversitt rom, så kan jeg ha "mamma sin" plass i stua.

Skrevet

Eg tykkjer det er motsatt - ein baby vaknar jo berre du snur deg i senga, medan ein større unge søv som ein stein... Slik er i alle fall mine ungar...

Skrevet

Eg tykkjer det er motsatt - ein baby vaknar jo berre du snur deg i senga, medan ein større unge søv som ein stein... Slik er i alle fall mine ungar...

Mine unger sov som stein fra de var nyfødte omtrent. Måtte til å vekke lillebror for at han skulle spise, men nå våkner han veldig lett. Eldste har sovet som en stein hele livet. (bortsett fra nå når bror vekker ho) :P

• 2 uker senere...
Gjest Hønemor
Skrevet

Jeg har ofret soverommene til barna, for de bor hos meg annenhver uke. Har en god sovesofa i tvkroken, og det fungerer helt fint. Mine barn er 12 og 16, og da er det greit at de har eget rom.. Det er jo verdt å prøve :)

Skrevet

Jeg sov i stuen i en periode, og det gikk helt fint. Jeg hadde en koselig krok bak en bokhylle.

Skrevet

Hadde soveplass i stua i mange år, fra ungene var 5-6 år. Var også alene med dem. Det fungerte helt supert for min del. Jeg kjøpte en sengebrisk 90/200 som fungerte som sofa med masse deilige puter om dagen. God plass til å sitte å kose seg og se på barnetv med ungene. Fin skravleplass når venninner var på besøk. Ungene trivdes og jeg trivdes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...