Crocodile Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 (endret) Jeg vil høre deres verste flyhistorie. Har dere opplevd ekstremt dårlig service? Har dere vært redd for å dø? Er dere redd for å fly; Hvilken flyselskap er best; Liker dere SAS; Endret 6. november 2011 av Crocodile
whatisthat Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Har ingen særlig skremmende flyhistorie, men det var ikke så deilig å sitte ved siden av en person på 200 kg som svettet og svettet og svettet flere bøtter i løpet av flyturen. Lukta var stram, for å si det mildt. Nei, jeg er ikke redd for å fly. Og jeg mener at Norwegian er et ganske bra flyselskap. Har bare gode erfaringer med dem. SAS er helt greit.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Jeg tok fly alene da jeg var rundt 9, og da satt jeg ved siden av en dame som hadde på seg hjelm og gråt hele turen til danmark. Den hjelmen hadde ikke hjulpet en dritt om vi styrtet. Fløy et lite propellfly til Riga i uvær en gang, det var heftig skummelt. Måtte sirkle over flyplassen en god stund før vi fikk landet og den lille tiden føltes som en uke, jeg var så redd!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=529045&st=0 her er det flere historier 1
Alice123 Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 (endret) Jeg er i utgangspunktet ikke redd for å fly, men når flyet hopper og jeg hører mystiske lyder blir jeg smånervøs. Jeg har aldri opplevd noe veldig skummelt, bortsett fra en tur langt nord i vinteruvær. Piloten måtte ta en vurdering om det var forsvarlig å lande i uværet, eller om vi måtte fly videre. Vi landet der vi skulle, men det var det siste flyet som fikk lov til å lande den dagen. Da jeg kom ut av flyplassen ble jeg bokstavlig talt blåst over ende. Jeg tilbragte hele besøket i badekaret med glohett vann og en flaske vin :gjeiper: Jeg syntes SAS er best, for jeg føler det er mer kvalitet fra A til Å. Billetten er for eksempel trykket på skikkelig papp, og ikke tynt papir av type butikk-kvittering. Syntes også det er mer plass på flyet og behagelige seter. Så får jeg gratis kaffe. Servicen har jeg ingen erfaring med, jeg har aldri hatt behov for noen service utover det å kjøpe en pose med chips. Kan hende jeg syntes SAS er bedre fordi jeg kun tar meg råd til det billigste, og det er som regen Norwegian (som overhodet ikke er ille, det heller). Endret 6. november 2011 av Alice123
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå