Gå til innhold

Angsten tar fullstendig over.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med angst, depresjon og panikkanfall i mange år. De siste 8 ukene så har angsten vært helt umulig :sur:

Jeg går på skole og det er ikke så greit for meg. Vi har vært i praksis og da ble angsten enda verre. Jeg måtte til slutt fortelle hvorfor jeg var borte en del fra praksisen. Jeg får mest angst når det gjelder barn/syke barn. Og jeg hadde praksis på barneskole...ikke det beste valget....

Jeg var hos psykolog for et par år siden. Gikk til henne i ca 3 mnd. De siste ukene så har jeg også vært kvalm av og på pga angsten. Og når jeg er kvalm, så tror jeg det verste med en gang og så blir angsten enda større og jeg blir enda mer kvalm og til slutt så får jeg et panikkanfall.

Jeg sliter på skolen og klarer ikke å følge med i timene når angsten kicker inn. Flere ganger så har det vært på nippet til at jeg har fått panikkanfall på skolen... Samboeren sier at jeg må fullføre til tross for angsten, men han kjenner ikke det på kroppen og vet dermed ikke hvilket helvete jeg gjennomgår for tiden. Jeg har lyst til å slutte, for jeg klarer det ikke. Jeg har vært borte ca 14 dager tilsammen i løpet av 2 måneder. Og læreren sa at etter 10 dagers fravær så skjer det ting.... Så det går ikke så fantastisk bra med meg... Hun vet om angsten, men ikke at jeg har vært så mye borte fra skolen pga den. Jeg har til og med løyet for samboeren og sagt at jeg har vært på skolen den og den dagen, mens jeg egentlig har vært hjemme :grine:

Og legen kan ikke sykemelde meg for angsten heller. Det blir jo bare tåpelig, men det hjelper lite...

Jeg trodde jeg skulle klare dette. Jeg har vært hjemmeværende mor i over 11 år og kom meg endelig ut blant folk. Men angsten kom snikende på og ble enda verre under praksisen. Og nå klarer jeg ikke å stoppe den :grine:

I kveld, etter en jævlig dag, så har jeg vært på nippet til å få et stort panikkanfall og etter å ha prøvd å stoppe det i lang tid, så måtte jeg ta noe beroligende fordi da begynte ting å gå til helvete for meg.

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg klarer ikke å gå på skolen pga angst og panikk, men blir "tvunget" til å gå. Mest pga at jeg får stønad mens jeg går på skolen, så det blir en ekstra inntekt som vi har bruk for....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...