AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Jeg har hemoroider, opptil flere, tror det er 2 eller 3, utposinger i endetarmen. Faen så ekkelt, gruer meg til å skreve forran en mann igjen for å si det slik, hva skal jeg gjøre? Og jeg er ikke gravid en gang, når jeg googler hemoroider og hva jeg kan gjøre mot det, kommer jeg bare til gravidforum. Er jeg så unormal? Er det noen som har tips til krem, piller, hva som helst?
Gjest NozMonster Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 ja, du er unormal som tydeligvis synes det er festlig å lage en teit trolletråd! jeg er så drittlei av disse trolletrådene nå at jeg sprekker når som helt kjenner jeg!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Vet du hva, unnskyld meg, men dette er faen ikke noe trolletråd, hvis du tror at jeg troller, så er det deg det er noe galt med. Hvorfor skal det være en jævla trolletråd? Jeg har alltid brukt å være hyggelig her på forumet, men akkurat nå her jeg sitter oppgitt, lei meg og trist, kan jeg fortelle deg at du enten kan gi meg et godt råd, eller fuck off. Og jeg som var så glad når jeg endelig så et svar i tråden min. God natt til deg. 11
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Ble faktisk skuffa av det stygge innlegget ditt, nozMONSTER, du kan spare deg ting i blant. Jeg fikk i det minste hjelp i klemmetråden i snikk-snakk. 5
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Sånn svarer du ikke folk som tydeligvis er uvitende og fortvila, nozmonster. tenk deg om, ikke alle har så god efaring med hemoroider som det du visst har. ts, anbefaler deg å gå til apoteket, men jeg er usikker på om noe annet enn operasjon fjerner store hudfolder.. 5
Lutetium 71 Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 ja, du er unormal som tydeligvis synes det er festlig å lage en teit trolletråd! jeg er så drittlei av disse trolletrådene nå at jeg sprekker når som helt kjenner jeg! Du er litt søt når du er sint, Noz, men her syns jeg du blåser unødvendig mye steam? TS: Det er så mangt som forårsaker hemoroider, ikke bare gravide som får dem. (Det hadde jo effektivt utelukket menn) Det kan være pga stillesitting, kosthold mm. 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Jeg har aldri hatt hemoroider før, eller hørt så mye om det i grunn. Plutselig merka jeg det godt hos meg selv, så jeg googla litt hit og dit, og jeg kom først til gravidforum for det meste, lite merka jeg om kosthold, stillesitting osv. Kostholdet mitt er bra forresten, og jeg sitter sjelden stille, så det må være et eller annet som gjør det, men jeg vet ikke hva Håper apoteket får gjort noe. Takk foresten, gjest.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 drikk masse vann, og spis mat som. .. Ja, gir myk avføring.
Gjest NozMonster Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 (endret) hehe, beklager om jeg tok feil! det bare virket som troll på måten startinnlegget var skrevet på. pluss at det har vært unormalt mye trolling i det siste! men det er jo ikke unormalt med hemorider. og det har jo ingenting med graviditet å gjøre, ikke noe spesielt jaffal! det er noe alle og enhver kan få. ordet hemorider er mye eklere og høres mer skumlere ut enn det er! om du ber om noen produkter på apoteket for dette, så skal du se at det plutselig forsvinner! Endret 5. november 2011 av NozMonster
Lutetium 71 Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 http://www.google.com/search?q=hemoroider+-f%F8dsel+-svangerskap+-gravid Skulle dekke det meste. Visste ikke det fantes ett HemoroideSenter, men det gjør det visst.
Reaper Skrevet 5. november 2011 #11 Skrevet 5. november 2011 Hermorrider forsvinner ikke med kremer og piller, disse er for symptombehandling, ikke årsaksbehandling.
Gjest NozMonster Skrevet 5. november 2011 #12 Skrevet 5. november 2011 http://www.google.com/search?q=hemoroider+-f%F8dsel+-svangerskap+-gravid Skulle dekke det meste. Visste ikke det fantes ett HemoroideSenter, men det gjør det visst. det sier jo litt om hvor vanlig det er, så det er ikke noe å skamme seg over ts
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #13 Skrevet 5. november 2011 Hermorrider forsvinner ikke med kremer og piller, disse er for symptombehandling, ikke årsaksbehandling. Jævler...
Sequax Skrevet 5. november 2011 #14 Skrevet 5. november 2011 Det finnes en del kremer og piller for dette. Spør på apoteket!
Gjest NozMonster Skrevet 5. november 2011 #15 Skrevet 5. november 2011 Hermorrider forsvinner ikke med kremer og piller, disse er for symptombehandling, ikke årsaksbehandling. nej, de fjerner ikke hemoridene, men mange sliter med at det er vondt og at det klør, og da hjelper apoteket deg og foresten så er også kremer og stikkpiller forebyggende. 1
Sequax Skrevet 5. november 2011 #16 Skrevet 5. november 2011 Min forsvant etter pillekur, men det skal sies at det var i forbindelse med graviditet.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #17 Skrevet 5. november 2011 Det finnes en del kremer og piller for dette. Spør på apoteket! Alcos-anal er en. Både som krem og stikkpille. Jeg har operert for hemoroider og fikk denne kremen på sykehuset, for å bruke første tiden etterpå. Har også brukt den før men det var kommet så langt at den kun hadde lindrende virkning i korte perioder. Regner med det finnes diverse produkter. Spør legen din, apoteket.
Sequax Skrevet 5. november 2011 #18 Skrevet 5. november 2011 Det er et ufattelig snålt navn på denne kremen, altså....Alcos-anal!!! Blir helt flau her jeg sitter!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #19 Skrevet 6. november 2011 Hei. Her skal du få en probat kur som HJELPER! Du kjøper heumopatmedisin på apoteket uten resept. Jeg sverger det virker og de blir helt borte i løpet av få dager Rhus Tox CM (hele glasset løses i 1/2 glass lunket vann og drikkes i små slurker i løpet av 30 min) og Rhus Tox D6 (første 3 sukkerpiller under tunngen 3-4 timer etter du har startet med kuren, deretter 3*3 hver dag) Denne oppskriften fikk jeg av en slekning og det er vannvittig hvor det virker og jeg har vært PLAGET! Når de en sjelden gang dukker opp tar jeg denne kuret og vips....etter få dager er de borte igjen. Og jeg var operasjonskandidat på det verste! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #20 Skrevet 6. november 2011 Hei. Her skal du få en probat kur som HJELPER! Du kjøper heumopatmedisin på apoteket uten resept. Jeg sverger det virker og de blir helt borte i løpet av få dager Rhus Tox CM (hele glasset løses i 1/2 glass lunket vann og drikkes i små slurker i løpet av 30 min) og Rhus Tox D6 (første 3 sukkerpiller under tunngen 3-4 timer etter du har startet med kuren, deretter 3*3 hver dag) Denne oppskriften fikk jeg av en slekning og det er vannvittig hvor det virker og jeg har vært PLAGET! Når de en sjelden gang dukker opp tar jeg denne kuret og vips....etter få dager er de borte igjen. Og jeg var operasjonskandidat på det verste! Lykke til Har du sett! Har du hørt om hemorrider som blir borte av seg selv om man gjør ikkeno? Det har jeg. Den kuren er enda billigere, faktisk gratis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå