philippa starck Skrevet 10. desember 2003 #1 Del Skrevet 10. desember 2003 ...til jeg får pakken på Posten? Har bestilt fra nettet, og i går fikk jeg fortollingspapirer. Noen som vet om det tar lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 10. desember 2003 #2 Del Skrevet 10. desember 2003 Det varierer fra noen dager ti. ca ei uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 10. desember 2003 #3 Del Skrevet 10. desember 2003 Har du betalt tollen da? Skal du betale selv på nett må du først registrere deg på toll.no, og vente på at du får passord i posten. Når du har fått passordet kan du registrere fortollingen, så må du maile Posten om de numrene du får oppgitt av tollen, så først sender Posten deg pakken (som du kanskje ikke får i postkassen men må hente på postkontoret). Så må du selvfølgelig betale tollen samt gebyret til Posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg krysset av for at Posten skulle fortolle for meg, jeg! Enklest sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. desember 2003 #5 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei du, har du funnet ut hva butikken din skal hete? Jeg ga deg forresten noen forslag for en tid tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 10. desember 2003 Ja, tusen takk Popelka!! Du var jo kjempekreativ, og jeg burde ha takket deg for leeenge siden! Jobber ennå med å finne et godt navn, og har liksom nesten bestemt meg litt for Det Lille Xtra - selv om det kanskje ikke er så veldig bra navn på en nettbutikk. Du hadde mye bra, jeg skal kikke på dem en gang til - forrige gang jeg var innom gikk det litt fort i svingene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå