AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Jeg står ved et veiskille i livet, og vet ikke helt hvor jeg skal gå. Jeg skal ta nye retninger på alle plan, jeg må omskoleres, men vet ikke til hva, jeg må flytte fra Oslo pga prisene, men vet ikke hvor. Jeg har fått tilbud om å leie ei hytte i ca 1/2 år ved sjøen, ganske øde, men i noenlunde nærhet til områder jeg har lukta litt på i forhold til å bosette meg senere (pga gunstige boligpriser). alt er ferdig møblert og i tipp topp stand, rimelig pris også så man kan spare litt. Men det ligger veldig øde uten naboer i vinterhalvåret, så man blir veldig isolert. Men det er kanskje nettopp dette jeg trenger, så jeg får brukt energien innover. Men likevel rart når man er vant til å bo på grunerløkka. Jeg ser for meg å bruke tida til personlig utvikling, bearbeiding, jobbe med meg selv på alle plan. Meditering, kanskje til og med bokskriving som jeg har tenkt på et par år. Noen andre som har gjort noe sånt før?
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 (endret) Jeg tror ikke at man finner seg selv noe mer om man isolerer seg men jeg vil uansett anbefalle det. Endret 5. november 2011 av Corto Maltese
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Jeg tror ikke at man finner seg selv noe mer om man isolerer seg men jeg vil uansett anbefalle det. Nei ikke nødvendigvis, men jeg vil få ro til å jobbe med meg selv, uten distraksjoner. Det er ikke et mål i seg selv å bo isolert, men hytta jeg kan leie ligger ganske avsides. Siden den er klar til innflyttning og jeg kun trenger å pakke med en bag, så er det veldig praktisk. Liker jeg det ikke, så blir det ikke noe styr med flytting av tunge ting.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Da har jeg i grunn takket ja til hytta og en helt ny tilværelse. Heia meg 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå