ludo Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Noen som har væt i NYC i Januar eller Februar? Er det veldig kaldt,noen tips til klær en må ha med seg?
Samulita Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Jeg var der i slutten av mars i år og det var iskaldt! Fra 0 til 5 grader og en isvind ut av denne verden
saltvann Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Jeg var der i November, og da var det kaldt! Ta med en varm jakke
Lady Lovelylocks Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Jeg har vært der i både januar og februar, syns ikke det var noe verre der enn i Oslo. Ifjor (feb.) var det snøstorm. Den var som en vanlig norsk vinterdag...
gard Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Hei Jeg var der i november/desember og det var ganske kjølig og det var mange turister som så skikkelig kalde ut. Men ta med hansker og lue og vær godt kledd så er det ikke noe problem. Du kan se vær statistikk på http://www.weatherbase.com forresten . Her er mitt reisebrev fra NYC: http://gardkarlsen.com/NYC_travelogue_2007.htm
Rosenrød Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Jeg var der i januar og var veldig glad for alt ulltøyet jeg hadde med meg!
ludo Skrevet 8. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2011 Takk for svar! Da pakker jeg med meg varme klær;)
Kristina Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Ja, det kan bli veldig kaldt om vinteren der, som mange har sagt allerede. Det er noe med vinden mellom bygningene som lager noen fryktelig kalde vindtunneler. Jeg synes to kuldegrader i New York er verre enn ti kuldegrader i Oslo! Heldigvis er det helt greit å gå med stor svart boblejakke/kåpe om vinteren der.
Snop Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 Hvis jeg kunne valgt en annen tid på året å reise dit, så hadde jeg det. Jeg har bodd der og vært der under alle årstider, og den eneste tiden jeg synes den bitende kulden er verdt turen er i desember, med julestemningen. Ellers ville jeg ikke reist i en kald, grå/hvit måned Jeg syntes det var DRØYT kaldt der om vinteren.
mia83 Skrevet 9. november 2011 #10 Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg ville reist i slutten av april eller i mai tror jeg. Det var ok temperatur da vi var der i begynnelsen/midten av april i år. Har hørt at det blir kvelende varmt der i juli iallefall, men jeg har ikke vært der selv på det tidspunktet. Var der i midten av mars for 2 år siden og da var det, som nevnt tidligere, kald vind! Endret 9. november 2011 av mia83
ludo Skrevet 9. november 2011 Forfatter #11 Skrevet 9. november 2011 Det å reise på et annet tidspunkt er ikke aktuelt,men tusen takk for tips
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå