Gjest Vikingfjord Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 (endret) Greit.. Jeg velger å holde min og hans alder hemmelig, men det er en betydelig aldersforskjell mellom oss. Jeg har ikke fylt 20 enda og det er 6 år mellom oss. Han er en voksen, erfaren mann som har vært med sikkert hundre kvinnfolk. Vi har holdt på i nesten en måned, og i begynnelsen gikk ting veldig fort frem. Allerede to uker etter at vi kysset første gangen, så hadde vi sex. Jeg har allerede møtt foreldrene hans, men han har ikke møtt mine. Grunnen til det er vell hovedsaklig fordi han bor for seg selv, så det er mye lettere å være hos han siden da slipper vi mas og fjas, og noen ganger er han hos meg når jeg er i leiligheten min i stedet for hjemme. Men det jeg er så redd for, er å bli brukt og utnyttet! Jeg har blitt brukt før og jeg har overhodet ikke lyst til å bli både brukt og utnyttet igjen. Jeg vet ikke hvorfor jeg driver å spør meg rundt hele tiden, men jeg vil bare høre hva dere tror. Senest i går fikk jeg meg et lite illebefinnende (humørsvingninger, gotta love to be a woman) og skrek til han at han bruker meg bare for sex og at det er den eneste grunnen til at vi i det hele tatt holder på. Da satt vi i bilen og reaksjonen hans var bråbrems og et blikk som sa "er du blitt gal kvinne?", så sa han at han overhodet ikke brukte meg for sex. Vi har ikke hatt sex på en stund nå uansett, ettersom jeg som alle kvinner blør 7 dager i måneden og dermed nekter jeg å ha sex. Dette har han tatt helt fint og har ingenting imot det. Han har selvfølgelig allerede foreslått dusjen, men dette nektet jeg også på (føler meg ikke ren uansett hva faen når jeg har mensen), men dette var da også greit for han. Han får selvfølgelig tilfredsstilling uansett, men.. Han sier også at han koser seg alltid når han er med meg og at det er dagens lyspunkt. For litt siden sa han at han ble så lykkelig av å være sammen med meg også. Når det er bare meg og han bruker han også å skru av telefonen, for han orker ikke mas når han er med meg. Han har allerede begynt å diskutere julegaver med meg og jeg får tydeligvis en gave til flerfoldige tusen (jeg har allerede nektet, fungerte ikke) og han kaller meg for jenta si veldig ofte.. I dag våknet jeg hos han, noe jeg egentlig ikke skulle, vi sovnet tydeligvis i går, og rett før jeg skulle hjem sa han til meg at han var glad i meg, noe han ikke har sagt før. Det har liksom alltid vært jeg som har sagt det først, men denne gangen var det han. Så kjæler vi hele tiden, han holder meg i hånden foran foreldrene sine, når vi er med vennene hans (og mine) legger han ikke skjul på at vi holder på og sånt. For tre uker siden byttet vi smykker, så nå går han med mitt sølvlenkesmykke og jeg med hans, og han har enda ikke tatt det av seg. Han gir meg ting hele tiden og er forferdelig snill med meg. Vi kysser og koser hele tiden, og han er så søt og snill med meg at jeg vet noen ganger ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Han behandler meg som en prinsesse. Så ja.. Dette er egentlig all informasjon som trengs, I think..? Så hva tror dere? Går det virkelig an å være så god skuespiller, eller er det faktisk en mulighet for at dette er ekte? Vi har ikke diskutert det, og jeg ønsker ikke å ta det opp før han gjør det. Jeg liker det slik som det er nå, men for å si det slik, jeg skulle ønske vi kunne blitt sett på som et par. Tusen takk for at du tok deg tid til å lese! Endret 5. november 2011 av Vikingfjord
Gullskje Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Hva er det med deg for noe? Hvorfor så paranoid? 8
Gjest Tidssone Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Du verden. Hva pokker skal en mann egentlig gjøre for at en dame skal forstå at han er oppriktig interessert? Denne mannen gjør jo alt etter boken og likevel oppfører du deg som en middels dramadronning. 8
Gjest Vikingfjord Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 (endret) Alvorlig deprimert kvinne som har blitt utnyttet av gutter helt siden hun lærte seg hva forelskelse var. Er vell det som er problemet, hehe.. Tidssone: Skjønner at jeg fremstår som en ekte dramaqueen her, men eneste gangen jeg har sagt noe om dette til han, var i går. Han blir ikke straffet på noen som helst måte og jeg viker ikke ifra fyren liksom. Endret 5. november 2011 av Vikingfjord
Gjest Tidssone Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 En ting er i alle fall sikkert. Dersom du fortsetter å være så mistenksom, så kommer han til å dumpe deg. Det er utrolig slitsomt å forholde seg til sånt. 2
Gjest Vikingfjord Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Forstår nok at det er det, men da er jeg altså lur som sparer han for dette dramaet? Jeg skal med andre ord ikke nevne noe om det? For jeg har tidligere mistenkt han for å utnytte meg og bruke meg, men jeg begynner sakte men sikkert å tvile. Har litt problemer med å stole på andre mennesker.
Gjest Tidssone Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Nå fungerer livet sånn at man går på en smell dann og vann. Kanskje du gjør det denne gangen også, men man kommer seg faktisk videre.
Gjest Vikingfjord Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Det er jeg fullt klar over, men som alle andre ønsker jeg overhodet ikke det, så er nok derfor jeg bekymrer meg så mye som jeg gjør. Men tusen takk for svar uansett.
Gjest Tidssone Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 Og dersom du på en rolig og saklig måte forteller at du er redd for å bli utnyttet/brukt og om hvilke erfaringer du har fra før, så holder det. Resten er det faktisk du selv som må jobbe med. Så ja. Spar ham for dramaet.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #11 Skrevet 5. november 2011 Uansett hva han gjør så er det tydeligvis ikke bra nok. Virker som er kjernekar som er oppriktig glad i deg. Men forstår han godt siden du er så kritisk og slenger ut slike "du bruker meg bare for sex" kommentarer. Hadde jeg vært han hadde jeg dumpet deg på flekken og funnet ei annen som setter pris på det jeg gjør for henne. Drama queens er ikke mye å samle på!
Gullskje Skrevet 5. november 2011 #12 Skrevet 5. november 2011 Du er ikke fyllt 20 engang, om du ska være bitter og paranoid på livet allerede så vil du ikke ha det så veldig godt med deg sjøl framover. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 5. november 2011 #13 Skrevet 5. november 2011 Uansett hva han gjør så er det tydeligvis ikke bra nok. Virker som er kjernekar som er oppriktig glad i deg. Men forstår han godt siden du er så kritisk og slenger ut slike "du bruker meg bare for sex" kommentarer. Hadde jeg vært han hadde jeg dumpet deg på flekken og funnet ei annen som setter pris på det jeg gjør for henne. Drama queens er ikke mye å samle på!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #14 Skrevet 5. november 2011 Herregud. Du sier at han voksen erfaren mann, og han er maks 25 år? Jeeez... Men jeg tror du vil ha godt av å avslutte forholdet og fokusere på deg selv og det å klare seg selv alene. Få hjelp for depresjonene og bli sterk, alene. Du skriver at du har blitt sviktet av alle du har vært forelsket i, men hvor mange kan det være da, når du ikke har fylt år engang? Det er vanlig at kjærligheten er trøblete i den alderen.
Gjest Vikingfjord Skrevet 5. november 2011 #15 Skrevet 5. november 2011 Uansett hva han gjør så er det tydeligvis ikke bra nok. Virker som er kjernekar som er oppriktig glad i deg. Men forstår han godt siden du er så kritisk og slenger ut slike "du bruker meg bare for sex" kommentarer. Hadde jeg vært han hadde jeg dumpet deg på flekken og funnet ei annen som setter pris på det jeg gjør for henne. Drama queens er ikke mye å samle på! Unnskyld meg, hvordan skal jeg si dette på en pen måte, men hvordan i helvete kan du si at jeg ikke setter pris på alt det flotte han gjør for meg? Tror du ikke jeg setter pris på han? Tror du jeg bare viker fra han og driter i det han sier, pff'er bort hvert kompliment jeg får og sier nei til alt? Han har selv sagt jeg skjemmer han mer enn nok bort og han sier at jeg setter så utrolig stor pris på han og at han aldri har opplevd at noen har gjort det før. Jeg slang ut en slik kommentar fordi jeg tolket noe han sa feil. Det var en gang. Og er det ikke lov å være en smule paranoid engang i blant? Prøv å se det ifra en utnyttet jente sitt synspunkt, iallefall når hun er psykisk syk og når typen hennes ikke engang vet om det. Da er det litt annerledes, men det er vanskelig for andre å forstå det når de selv aldri har vært oppi situasjonen. Jeg har skjønt at han er en kjernekar, mer enn noe annet, men jeg må konstant forsikre meg om at han er det, og jeg forstår det bare mer og mer, iallefall når jeg ser svarene jeg får her. Gullskje: True story, derfor prøver jeg så godt jeg kan å legge den paranoide delen fra meg. Tro meg, det har vært verre!
Gjest Vikingfjord Skrevet 5. november 2011 #17 Skrevet 5. november 2011 Herregud. Du sier at han voksen erfaren mann, og han er maks 25 år? Jeeez... Men jeg tror du vil ha godt av å avslutte forholdet og fokusere på deg selv og det å klare seg selv alene. Få hjelp for depresjonene og bli sterk, alene. Du skriver at du har blitt sviktet av alle du har vært forelsket i, men hvor mange kan det være da, når du ikke har fylt år engang? Det er vanlig at kjærligheten er trøblete i den alderen. Det er det jeg også har tenkt på, men jeg vet ikke om jeg greier det. Jeg får hjelp og har fått hjelp i langt over ett år, men han støtter liksom oppunder meg. Det er derfor jeg både er redd for å miste han og redd for at han bruker meg på samme tid. Det er ikke mange, og kjærligheten er selvfølgelig trøblete, men for engangs skyld vil jeg at den skal fungere iallefall i litt lengre tid enn tidligere.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #18 Skrevet 5. november 2011 Det høres ut som det ligger dypere i deg enn at bare tidligere kjærester har sviktet deg. Det er tidlig å være så mistenksom ovenfor kjærester. Jeg er dobbelt så gammel som deg og støter bort aktuelle kjæreste materiell pga mistenksomheten min. Jeg jobber med det hele tiden å stole på andre mennesker. Spar han for mistenksomheten din, du vil miste han om du viser den hele tiden. Jobb med deg selv. Han høres ut som han er oppriktig interessert i deg, så slutt å still deg selv spørsmål om det! Noe varer og noe tar slutt, er livet! DU er nødt til å stole på at han er oppriktig mot deg ellers vil du aldri få det godt
Gjest Vikingfjord Skrevet 5. november 2011 #19 Skrevet 5. november 2011 Det høres ut som det ligger dypere i deg enn at bare tidligere kjærester har sviktet deg. Det er tidlig å være så mistenksom ovenfor kjærester. Jeg er dobbelt så gammel som deg og støter bort aktuelle kjæreste materiell pga mistenksomheten min. Jeg jobber med det hele tiden å stole på andre mennesker. Spar han for mistenksomheten din, du vil miste han om du viser den hele tiden. Jobb med deg selv. Han høres ut som han er oppriktig interessert i deg, så slutt å still deg selv spørsmål om det! Noe varer og noe tar slutt, er livet! DU er nødt til å stole på at han er oppriktig mot deg ellers vil du aldri få det godt Har blitt sviktet av flere viktige mennesker i løpet av det korte livet mitt, og det er litt dumt at jeg skal ha så dårlig erfaring med mennesker så tidlig i livet, for da skjer som regel det verste.. Tusen takk for svar! Skal ta til meg det du skrev, for virker som om du skjønner nøyaktig hva jeg mener.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #20 Skrevet 5. november 2011 Har blitt sviktet av flere viktige mennesker i løpet av det korte livet mitt, og det er litt dumt at jeg skal ha så dårlig erfaring med mennesker så tidlig i livet, for da skjer som regel det verste.. Tusen takk for svar! Skal ta til meg det du skrev, for virker som om du skjønner nøyaktig hva jeg mener. Det er nok fordi jeg selv ble også sviktet av nære personer i livet siden jeg var liten, og det setter spor. Du lærer jo at de som er viktige for deg svikter deg før eller siden. At ingen er til å stole på. Jeg har først begynt å jobbe med det nå siste året. DU er ung, be om hjelp til å bearbeide ting så de ikke ødelegger fremtiden din. Kjæresten din er IKKE noen du har dårlig erfaring med! Gi han en sjanse. Velg å stol på han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå