Gjest Madelene1 Skrevet 27. november 2011 #41 Skrevet 27. november 2011 Min kjære ville ikke har forlovelsesring, så jeg fikk en pirncesscut diamantring i hvitt gull. Jeg har bestilt og fått gifteringene nå, og de var dyre.. Min var dobbelt så dyr som min kjæres, for jeg ville gjerne ha litt diamanter på min Så det ble noen kroner ja.. Men tenker det er verdt det Safirer er kjempefint, da!! Har du/dere forlovelsesring? Gleder meg til fyrverkeri, ja :D Det blir stor stas, hvertfall for barna! Har du bildet av ringen(e)? Hva kostet ringene? Ja, jeg vil også ha diamnt(er) på min giftering, men siden det er så dyrt så tenker jeg at det blir en billigere ring men noe som ligner på diaman(er) Snakket med min blivende mann og han sa at han trodde at man måtte søke om lov til å skyte opp fyrverkeri?
Gjest Madelene1 Skrevet 27. november 2011 #42 Skrevet 27. november 2011 Hun skal ordne meg hjemme hos mamma. Begge skal sove der til den dagen(hun kommer fra Sørlandet). Deilig å slippe og dra fram og tilbake den dagen. Og spesielt for deg som har barn Hvis du går inn på http://www.heggedalhovedgaard.no/ ser du bilder Skikkelig koselig sted, men litt trangt i spisestua da Himmel og hav, så stort!! Er det alle bygningene eller "bare" det ene bygget? Ja, det er veldig deilig, men jeg tror det blir like deilig for deg og slippe og farte fram og tilbake på bryllups dagen! Vet du om du skal ta på deg brudekjolen før sminken eller sminken før brudekjolen?
Ninnin86 Skrevet 27. november 2011 #43 Skrevet 27. november 2011 (endret) Har du bildet av ringen(e)? Hva kostet ringene? Ja, jeg vil også ha diamnt(er) på min giftering, men siden det er så dyrt så tenker jeg at det blir en billigere ring men noe som ligner på diaman(er) Snakket med min blivende mann og han sa at han trodde at man måtte søke om lov til å skyte opp fyrverkeri? Det er kanskje litt ettersom hvor man er og hvor fyrverkeriet blir skutt opp? Der vi skal ha bryllupsfesten tror jeg det bare er å melde ifra til politiet og brannvesenet på forhånd Dette er ringen min, og som du ser så er den ikke billig Men sånn ble det bare. Min kjære har helt lik, men uten diamanter, og den er ikke på langt nær så dyr! Finner forresten veldig mye fint (og billig) på chanti sine sider, så det anbefales Jeg fikk ringen etter bare 2 uker, selv om det egentlig var 5 ukers leveringstid!! Edit: Forlovelsesringen min ser forresten omtrent sånn ut, men den kostet ikke så mye som den på bildet Endret 27. november 2011 av Ninnin86
Gjest Doh Skrevet 29. november 2011 #44 Skrevet 29. november 2011 Himmel og hav, så stort!! Er det alle bygningene eller "bare" det ene bygget? Ja, det er veldig deilig, men jeg tror det blir like deilig for deg og slippe og farte fram og tilbake på bryllups dagen! Vet du om du skal ta på deg brudekjolen før sminken eller sminken før brudekjolen? Er bare hovedbygger. Resten vet jeg egentlig ikke hva er. Det som er litt kult er at alle møblene er fra 1800-tallet. Han som er leder på stedet viste oss en ny spisestue, tror det kosta rundt 10000 per stol : Og jeg elsker historie(studert det l.a) så det passer skikkelig godt til oss Skal ta på kjolen etter sminking. Ellers kan man være uheldig og få sminke på kjolen eller noe. Og så lir jeg sminket av ei venninne som er make up-artist så hun tar seg sikkert litt god tid sånn at det blir perfekt
Gjest Doh Skrevet 29. november 2011 #45 Skrevet 29. november 2011 Det er kanskje litt ettersom hvor man er og hvor fyrverkeriet blir skutt opp? Der vi skal ha bryllupsfesten tror jeg det bare er å melde ifra til politiet og brannvesenet på forhånd Dette er ringen min, og som du ser så er den ikke billig Men sånn ble det bare. Min kjære har helt lik, men uten diamanter, og den er ikke på langt nær så dyr! Finner forresten veldig mye fint (og billig) på chanti sine sider, så det anbefales Jeg fikk ringen etter bare 2 uker, selv om det egentlig var 5 ukers leveringstid!! Edit: Forlovelsesringen min ser forresten omtrent sånn ut, men den kostet ikke så mye som den på bildet Har ganske like ringer vi. Sånn ser min ut
loppeline1 Skrevet 4. januar 2012 #46 Skrevet 4. januar 2012 Hei Madelene1, Lurte på om du har fått kjolen din fra dinoirect enda? Jeg gifter meg et par uker etter deg, og har også vært inne der og sett, men finner mye kritikk av dem på forskjellige forumer, så litt skeptisk...Hadde vært flott å høre om kjolen din svarte til forventningene! Lykke til med forberedelsene framover!
Ninnin86 Skrevet 4. januar 2012 #47 Skrevet 4. januar 2012 Har ganske like ringer vi. Sånn ser min ut Ja, mener du har vist den frem i en annen tråd også (?) Den er nydelig! Kunne veldig gjerne tenkt meg den selv, men min forlovede ville gjerne ha gult gull, så da ble det gult gull
Gjest Doh Skrevet 4. januar 2012 #48 Skrevet 4. januar 2012 Ja, mener du har vist den frem i en annen tråd også (?) Den er nydelig! Kunne veldig gjerne tenkt meg den selv, men min forlovede ville gjerne ha gult gull, så da ble det gult gull Viser den frem ved enhver anledning så har nok lagt den ut i en annen tråd også ja Var faktisk samboeren min som valgte den ut. Jeg spurte hvilken han likte og s pekte han på den. Har heldigvis lik smak
Amens Skrevet 4. januar 2012 #49 Skrevet 4. januar 2012 Ja, mener du har vist den frem i en annen tråd også (?) Den er nydelig! Kunne veldig gjerne tenkt meg den selv, men min forlovede ville gjerne ha gult gull, så da ble det gult gull Må de matche?
Ninnin86 Skrevet 4. januar 2012 #50 Skrevet 4. januar 2012 Må og må.. Er vel ingen regler for det, men vi ville ha lik farge og form. Han har ikke diamanter på sin da..
Amens Skrevet 4. januar 2012 #51 Skrevet 4. januar 2012 Må og må.. Er vel ingen regler for det, men vi ville ha lik farge og form. Han har ikke diamanter på sin da.. Nei diamanter kan fort blitt femi;) Vi tenker faktisk å ha titaniumsringer med meteorisk metall i midten... Men det mulig jeg heller vil ha hvitt gull.
Gjest Adriane Skrevet 5. januar 2012 #52 Skrevet 5. januar 2012 Nei diamanter kan fort blitt femi;) Vi tenker faktisk å ha titaniumsringer med meteorisk metall i midten... Men det mulig jeg heller vil ha hvitt gull. Å - det hørtes stilig ut! Finnes det bilder av sånt? (Jepp, skal google selv også, men sett gjerne inn bilde her )
Gjest Madelene1 Skrevet 19. januar 2012 #53 Skrevet 19. januar 2012 Hallo fine damer! Hvordan går det med planleggingen så langt? Her er det i full gang nå! Nei, jeg har ikke bestilt brudekjolen enda, men det var bra at du spurte om akkurat det, for jeg lurer litt på disse amerikanske størrelsene.. Jeg skal bestille brudekjolen imorgen,(jippii!!) men så er størrelsene på engelsk. Noe jeg ikke har peiling på! Det står: "2" "4" "6" "8" "10" "12" "14" "16" "14W" "16W" "18W" "20W" "22W" "24W" og "26W". Hva i alle dager betyr dette? Siden jeg skal bestille kjolen imorgen, så lager jeg en ny tråd der jeg spør om akkurat det samme, i tilfelle jeg ikke får noe svar her. Håper det går bra med deres planlegging!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå