Gå til innhold

2.juni-2012 er/blir jeg en gift kvinne!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror jeg nesten har bestemt meg for hvilke sko jeg skal ha på bryllupsdagen min: http://www.brandos.no/iron-fist/gold-digger-zombie-stomper-if14-ifl0928-pnk-pink/a41630Og denne kjolen: http://www.dhgate.com/2011-new-top-mori-perfect-bride-wedding-dress/p-ff8080812f9aa0b8012f9c36eac2042d.html

Jeg har forresten tattoveringer som dekker hele høyrearmen og deler av venstre...;)

kommer ikke inn på første linken din. Jeg skal ha de som heter Mia fra Anne Johnson. De jeg skal ha er dekket av rosa paljetter(ikke bilde av de på hjemmesiden)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer ikke inn på første linken din. Jeg skal ha de som heter Mia fra Anne Johnson. De jeg skal ha er dekket av rosa paljetter(ikke bilde av de på hjemmesiden)

De jeg tenker på er rosa med zombier malt på... Men veldig kult med bling sko, det er den tanken jeg har hatt^_^

Gjest Madelene1
Skrevet

Da må du reise mange ganger eller reise sammen en hel gjeng :ler: . Det er vel fremdeles kvote på hvor mye man kan kjøpe av alkoholholdige varer?

Hallo belladonna! :)

Ja, vi begynner nå i neste mnd og bryllupet er jo i juni så vi har god tid.

Dessuten har vi 3 andre som skal hjelpe oss å handle inn drikkevarer via danskebåten. Så da er vi altså 5 stykk som handler inn. :)

Gjest Madelene1
Skrevet

Tror jeg nesten har bestemt meg for hvilke sko jeg skal ha på bryllupsdagen min: http://www.brandos.no/iron-fist/gold-digger-zombie-stomper-if14-ifl0928-pnk-pink/a41630Og denne kjolen: http://www.dhgate.com/2011-new-top-mori-perfect-bride-wedding-dress/p-ff8080812f9aa0b8012f9c36eac2042d.html

Jeg har forresten tattoveringer som dekker hele høyrearmen og deler av venstre...;)

Kjolen var nyyyydelig!! Du blir en knall fin og ikke minst sexy brud! :P hehe.

Kjolen er jo både elegant og små sexy, så du må passe på at din blivende mann ikke sikler alt for mye under vielsen. ;):sengekos:

Skoene kan jeg ikke se, er det noe galt med linken eller noe?

Gjest Madelene1
Skrevet

Åh, så fine!! :D Kunne hatt sånne selv. :rodmer:

Når og hvor gifter du deg? :)

Gjest Madelene1
Skrevet

Nei, nå er det jammen ikke lenge igjen! Gleder meg som en liten unge, og har allerede det meste i boks :)

Vi har invitert 112 stk både til middag og kaffe, så det blir et stort selskap! Det blir kirkelig vielse, og etter kirken skal vi først ta bilder, for så å reise til den gården hvor resten av selskapet skal være :) Her blir det bonderomantikk for alle penga ;)

Gleder meg veldig, og selvfølgelig mest til å bli kona til min kjære! :) Men tror det blir veldig gøy FØR vi skal i kirken også. Forloveren min og jeg skal bo på suite, og skal ha champagnefrokost og greier :) Også kommer mamma, som er frisør, for å hjelpe til med hår, sminke og påkledning!

Bare et halvt år til det blir din tur også, da :) Mitt råd er å nyte planleggingstiden, ikke stress! Viktig å kose seg :)

Full og høygravid brud??! For det første mener jeg at en brud ikke skal bli "full"! Det er skikkelig vulgært. Jeg skal i allefall huske alt jeg har gjort den kvelden! Men at hun er høygravid er jo toppen av kransekaka!! :nei:

ja, jeg prøver å ta det rolig i svingene, men jeg er så utrolig stresset og klarer ikke å stresse meg ned. Merker at jeg allerede er sliten. :sukk::fnise:

Er din mor utdannet frisør/sminkør eller er hun bare et naturtalent?

ja, hun var høygravid, brud og kanon full!

Jeg skammer meg på hennes vegne...

Stakkars unge.

Skrevet

Åh, så fine!! :D Kunne hatt sånne selv. :rodmer:

Når og hvor gifter du deg? :)

Blir i Asker 4. februar. Nærmer seg med stormskritt. Men synes ikke vi har planlagt så mye så begynner å få litt panikk om vi har glemt noe :fnise: Alle sier jo at det er så mye som må planlegges... Første helga i juni er jo en veldig fin helg å gifte seg på, søstera mi gjorde det i år og de hadde kjempefint vær(og nesten 30 grader)

Gjest Madelene1
Skrevet

Blir i Asker 4. februar. Nærmer seg med stormskritt. Men synes ikke vi har planlagt så mye så begynner å få litt panikk om vi har glemt noe :fnise: Alle sier jo at det er så mye som må planlegges... Første helga i juni er jo en veldig fin helg å gifte seg på, søstera mi gjorde det i år og de hadde kjempefint vær(og nesten 30 grader)

Nei, det er ikke lenge til! Gratulerer!! :D

Har du funnet kjole, sko, smykker og sminke? :skravle:

Ja, det er så mye som skal planlegges, jeg blir svett bare av tanken! :fnise:

Skal du ha slør?

Februar er også en fin mnd. Nye blader nye blomster og midt imellom varmt og kaldt. :)

Våren er en fin tid av året syns jeg. :rodmer:

Skrevet

ja, jeg prøver å ta det rolig i svingene, men jeg er så utrolig stresset og klarer ikke å stresse meg ned. Merker at jeg allerede er sliten. :sukk::fnise:

Er din mor utdannet frisør/sminkør eller er hun bare et naturtalent?

ja, hun var høygravid, brud og kanon full!

Jeg skammer meg på hennes vegne...

Stakkars unge.

Mamma er utdannet frisør, ja, så hun skal sette opp håret :) Hun er god til å sminke også, men det tror jeg faktisk jeg skal klare selv! :) Prøvde kjolen igjen her om dagen sammen med min forlover, og ville nesten ikke ta den av :fnise:

Er jo egentlig ikke noe å stresse med! Lag en plan og en liste, og kryss av etter hvert :klemmer:

Skrevet

Kjolen var nyyyydelig!! Du blir en knall fin og ikke minst sexy brud! :P hehe.

Kjolen er jo både elegant og små sexy, så du må passe på at din blivende mann ikke sikler alt for mye under vielsen. ;):sengekos:

Skoene kan jeg ikke se, er det noe galt med linken eller noe?

Har ikke vakker hud, men har ganske slanke og pene kurver, så det er det som skal fremheves;)

Skoene ligger på brandos.no og heter Iron Fist: Gold Digger, skjønner ikke helt hvorfor linken ikke funker...

Skrevet

Nei, det er ikke lenge til! Gratulerer!! :D

Har du funnet kjole, sko, smykker og sminke? :skravle:

Ja, det er så mye som skal planlegges, jeg blir svett bare av tanken! :fnise:

Skal du ha slør?

Februar er også en fin mnd. Nye blader nye blomster og midt imellom varmt og kaldt. :)

Våren er en fin tid av året syns jeg. :rodmer:

Skal ha både slør og tiara :) Slør kjøpte jeg på ebay til 100 kr, går til korsryggen ca. Kusina til mamma skal fikse håret mitt så veit at hun kommer til å klippe av kammen og da er det ikke noe vits i å bruke masse penger på det.

Håper på skikkelig winter wonderland-stemning :) Snø, sol og sånn passe kaldt(ikke like sjarmerende med 30 minus som det kan bli der). Og så blir det så fint på kvelden. Skulle gjerne hatt hest og slede også men det er for langt mellom kirken og lokalet til at det går. Og så skal svigerfar kjøre oss så gidder ikke bruke penger på det :)

Skrevet (endret)

Håper på skikkelig winter wonderland-stemning :) Snø, sol og sånn passe kaldt(ikke like sjarmerende med 30 minus som det kan bli der). Og så blir det så fint på kvelden. Skulle gjerne hatt hest og slede også men det er for langt mellom kirken og lokalet til at det går. Og så skal svigerfar kjøre oss så gidder ikke bruke penger på det :)

Åhh, akkurat håper jeg det blir til oss også :rodmer: Også til oss er det for langt mellom kirken og lokalet, så blir nok min stefars lexus, tenker jeg :P Vi har levende lys "med i prisen" på gården vi har leid, så han som driver gården skal tenne 200 stk, både ute og inne. Ute skal de også ha sånne islykter med stearinlys i! Kommer til å bli sååå romantisk :rodmer:

Har du vurdert fyrverkeri, Doh? Lurer på om vi kanskje skal ha det :klo: moro for barna også, da :)

*sorry avsporing fra tråden, Madelene, men satser på at idémyldingen gagner alle :)*

Endret av Ninnin86
Skrevet

Åhh, akkurat håper jeg det blir til oss også :rodmer: Også til oss er det for langt mellom kirken og lokalet, så blir nok min stefars lexus, tenker jeg :P Vi har levende lys "med i prisen" på gården vi har leid, så han som driver gården skal tenne 200 stk, både ute og inne. Ute skal de også ha sånne islykter med stearinlys i! Kommer til å bli sååå romantisk :rodmer:

Har du vurdert fyrverkeri, Doh? Lurer på om vi kanskje skal ha det :klo: moro for barna også, da :)

*sorry avsporing fra tråden, Madelene, men satser på at idémyldingen gagner alle :)*

Vurderte sånne kinesiske lykter(spesielt etter å ha sett en To på rømmen. Der er det en nyyyydelig scene der de sender opp tusenvis av sånne. Men synes de koster litt mye, og folk ville sikkert syns det er litt rart. Men fyrverkeri er jo en god ide. Svogeren min er brannmann og elsker fyrverkeri så kanskje jeg skal foreslå det for han. Blir antakelig ingen eller ett barn som er igjen etter middagen så blirikke for deres skyld... :) åååå, nå vil jeg ha begge deler :fnise:

Gjest Madelene1
Skrevet

Mamma er utdannet frisør, ja, så hun skal sette opp håret :) Hun er god til å sminke også, men det tror jeg faktisk jeg skal klare selv! :) Prøvde kjolen igjen her om dagen sammen med min forlover, og ville nesten ikke ta den av :fnise:

Er jo egentlig ikke noe å stresse med! Lag en plan og en liste, og kryss av etter hvert :klemmer:

Så greit med en mor som er frisør! Mye penger spart!

Skal du ha en giftering eller skal dere bruke forlovelsesringene ssom gifteringer?

Jeg vil ha en ny ring som ikke er min forlovelsesring. Men prisene på gifteringene er jo helt syke! Så et par gifteringer fot 19000!! :haar:

Så jeg/vi vurderer å kjøpe en gullring med safirer i eller noe. De er jo helt greie i prisen.. 1500 og oppover. :)

Gjest Madelene1
Skrevet

Har ikke vakker hud, men har ganske slanke og pene kurver, så det er det som skal fremheves;)

Skoene ligger på brandos.no og heter Iron Fist: Gold Digger, skjønner ikke helt hvorfor linken ikke funker...

jo, jeg er sikker på at du er en veldig fin dame! Men om du er litt misfornøyd, så kan du jo gå til en sminkør på dagen deres. Jeg skal sminke meg på denne dagen, men jeg gjør det selv, siden det er så ufattelig dyrt!

Jeg har lenge fundert på hvorfor ting som man må ha/gjøre til bryllupet skal være så dyrt.. :klo:

Gjest Madelene1
Skrevet

Skal ha både slør og tiara :) Slør kjøpte jeg på ebay til 100 kr, går til korsryggen ca. Kusina til mamma skal fikse håret mitt så veit at hun kommer til å klippe av kammen og da er det ikke noe vits i å bruke masse penger på det.

Det er deilig med gratis frisør! Kommer hun til deg på dagen eller må dere møtes en plass?

Min frisør kommer til meg, heldigvis! Det er så mye som skal gjøres den dagen at jeg har nok ikke tid til noe annet enn meg selv og min datter! :P hehe.

Snø og sol er jo veldig fint. Minner meg litt om en kjærlighets film, som jeg ikke husker hva heter. :fnise::rodmer:

Er det langt mellom lokal og kirke da? Har du bilder av lokalet? :)

Gjest Madelene1
Skrevet

Åherlig, fyrverkeri vil jeg også ha!!!

Nei, "avspor" du. Er bare koselig ;)

Skrevet

jo, jeg er sikker på at du er en veldig fin dame! Men om du er litt misfornøyd, så kan du jo gå til en sminkør på dagen deres. Jeg skal sminke meg på denne dagen, men jeg gjør det selv, siden det er så ufattelig dyrt!

Jeg har lenge fundert på hvorfor ting som man må ha/gjøre til bryllupet skal være så dyrt.. :klo:

Sminke skal jeg klare å ordne selv^_^

Tror nok det har noe med timebetaling, skatter og de matrialer som går med. Og mange små hauger blir fort ett fjell;) Lurt å kutte en "haug" der man kan, så "fjellet" ikke blir så stort.

Skrevet

Så greit med en mor som er frisør! Mye penger spart!

Skal du ha en giftering eller skal dere bruke forlovelsesringene ssom gifteringer?

Jeg vil ha en ny ring som ikke er min forlovelsesring. Men prisene på gifteringene er jo helt syke! Så et par gifteringer fot 19000!! :haar:

Så jeg/vi vurderer å kjøpe en gullring med safirer i eller noe. De er jo helt greie i prisen.. 1500 og oppover. :)

Min kjære ville ikke har forlovelsesring, så jeg fikk en pirncesscut diamantring i hvitt gull. Jeg har bestilt og fått gifteringene nå, og de var dyre.. Min var dobbelt så dyr som min kjæres, for jeg ville gjerne ha litt diamanter på min :sjenert: Så det ble noen kroner ja.. Men tenker det er verdt det ;)

Safirer er kjempefint, da!! Har du/dere forlovelsesring?

Gleder meg til fyrverkeri, ja :D Det blir stor stas, hvertfall for barna!

Skrevet

Det er deilig med gratis frisør! Kommer hun til deg på dagen eller må dere møtes en plass?

Min frisør kommer til meg, heldigvis! Det er så mye som skal gjøres den dagen at jeg har nok ikke tid til noe annet enn meg selv og min datter! :P hehe.

Snø og sol er jo veldig fint. Minner meg litt om en kjærlighets film, som jeg ikke husker hva heter. :fnise::rodmer:

Er det langt mellom lokal og kirke da? Har du bilder av lokalet? :)

Hun skal ordne meg hjemme hos mamma. Begge skal sove der til den dagen(hun kommer fra Sørlandet). Deilig å slippe og dra fram og tilbake den dagen. Og spesielt for deg som har barn :)

Hvis du går inn på http://www.heggedalhovedgaard.no/ ser du bilder :) Skikkelig koselig sted, men litt trangt i spisestua da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...