AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Hei! Jeg har et spørsmål til dere gutter over 20 år. Er det lite sannsynlig for dere å bli interessert/ litt betatt av noen som er 16 år, og syns at en 16 åring er pen?? Eller ser dere på 16 åringer som små "barn"?
Miki Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Nei, min kjæreste synes det blir helt feil med en sånn aldersforskjell (16-21). Han kjenner en del som har holdt på med jenter i 9-10 klasse når de gikk 3 år på videregående, og det av den grunn av at "små" jenter er lettere å "bruke". 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Kjæresten min sier at han ser på de som barn. Klart de kan være pene, men det ville ha føltes feil å ha noe med de å gjøre på den måten. De er også udmodne. Og kompiser i guttengjengen hans som har drivi med så unge jenter, blir som regel ganske erta Alderen i den guttengjengen er fra 22-26 år ca.
Gjest Katten. Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Tja, det kommer helt an på. Har opplevd å pratet med jenter jeg trodde var på 20+, som viser seg å være 16. Det skal dog sies at med en gang jeg fikk vite alderen, gikk enhver interesse over til kvalme. Den yngste jenta jeg noensinne har vært med, har vært året yngre enn meg.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Jeg er ikke gutt, men var selv sammen med en på 21 når jeg var 16. Det ble etterhvert ganske tydelig at jeg ble utnytta. Jeg var forelska og naiv, og han var ute etter en medgjørlig knulledukke som gjorde som han sa og fant seg i det meste pga forelskelse... Jeg sier ikke at alle gutter i den alderen er slik, men en 20-åring har ofte mye makt over en 16-åring fordi han er eldre og ofte mer erfaren, og jeg tror det blir vanskelig å bygge et likeverdig forhold på noe sånt, hvis han utnytter den maktposisjonen han er i.
Mr.Omg Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Jeg er 22, og om de er pene eller ikke har ingenting å si, for jeg syns 16 er for ungt 2
sebastianen Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 Hei! Jeg har et spørsmål til dere gutter over 20 år. Er det lite sannsynlig for dere å bli interessert/ litt betatt av noen som er 16 år, og syns at en 16 åring er pen?? Eller ser dere på 16 åringer som små "barn"? Jeg er jo over 20 men....... Kanskje litt for langt over . jeg har en datter som er eldre enn 16 . Så ja , jeg ser på 16 åringer som barn . Men nå var det heldigvis ikke min aldersgruppe du var interessert i .
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Nei, så absolutt ikke. Jeg synes mange 16-åringer er skikkelig søte, og kan fort falle for en av dem. Men uansett hvordan jeg vender på det så er de for lite modne til å ha noe forhold med.
Gjest Heloise Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 Eksen nektet å bli sammen med meg da vi møttes (jeg var 16, han var 21) fordi jeg var for ung. Han likte meg veeeeldig godt, men det var alderen som gjorde at han ikke ville. Vi ble sammen 5 år senere, da jeg var 21.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Nei, så absolutt ikke. Jeg synes mange 16-åringer er skikkelig søte, og kan fort falle for en av dem. Men uansett hvordan jeg vender på det så er de for lite modne til å ha noe forhold med. Men mange 16-åringer er veldig moden for alderen også, så man jo kan begynne å lure på alderen noen ganger 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #11 Skrevet 5. november 2011 Eksen nektet å bli sammen med meg da vi møttes (jeg var 16, han var 21) fordi jeg var for ung. Han likte meg veeeeldig godt, men det var alderen som gjorde at han ikke ville. Vi ble sammen 5 år senere, da jeg var 21. da ordnet det seg til slutt da! :D
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #12 Skrevet 5. november 2011 Jeg har en veninne som var 14 og drita da en på 22 hadde sex med hun og utnyttet hun.. Kjenner også en del 16-17 åringer som er sammen med 20 åringer.. Den øverste synes jeg er jævlig ekkelt.. Den nederste: Liker de hverandre godt, så why not?
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. november 2011 #13 Skrevet 5. november 2011 (endret) Er 28 og det kunne ikke falt meg inn og gå etter ei jente på 16, for meg er 16 åringer barn Endret 5. november 2011 av Corto Maltese
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #14 Skrevet 5. november 2011 da ordnet det seg til slutt da! :D Ja, det første er ekkelt. Men hvis man er forelsket, så må man jo kunne være med den man er forelsket i
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #15 Skrevet 5. november 2011 Jeg er 22, og om de er pene eller ikke har ingenting å si, for jeg syns 16 er for ungt mr omg! post bilde av deg selv i ansiktsråden
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #16 Skrevet 5. november 2011 Men mange 16-åringer er veldig moden for alderen også, så man jo kan begynne å lure på alderen noen ganger Så sant! Men nå er jeg nærmere 40 enn 30 år, så selv en moden 16-åring er uaktuell som partner.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #17 Skrevet 6. november 2011 sikkert forskjell på å ha sex med en 16 år gammel jente og å ha et langvarig forhold til henne 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #18 Skrevet 8. mars 2012 Hei! Jeg har et spørsmål til dere gutter over 20 år. Er det lite sannsynlig for dere å bli interessert/ litt betatt av noen som er 16 år, og syns at en 16 åring er pen?? Eller ser dere på 16 åringer som små "barn"? Jeg kan synes at dere er pene. Men betatt av dere? Not. Voksne kropper, barn i hodet 1
Bjørn82 Skrevet 8. mars 2012 #19 Skrevet 8. mars 2012 Noen ganger så er det vanskelig å si alderen på en jente. Og jeg skal innrømme at det finnes 16 åringer som er pene å se på. Men 16 år er litt i yngste laget for folk som er over 20. Det behøver ikke nødvendigvis å gjelde alle, men oftest vil jeg si. Derimot så er det ikke så unaturlig at en på 18 er sammen med en på 25. Da er det litt mere greit i mine øyne.
Mr.Omg Skrevet 8. mars 2012 #20 Skrevet 8. mars 2012 mr omg! post bilde av deg selv i ansiktsråden Ja, men jeg gjorde jo det for en stund siden. Du må bare lete deg fram i tråden Og ja, jeg syns fortsatt at 16åringer er for unge for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå