AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Hei alle sammen! Jeg er relativ ny til forumet her og beklager at jeg forstyrrer dere, men jeg har et problem som jeg trenger hjelp med. Jeg har truffet ei jente og etter en meget lang stund er vi endelig sammen. Vi har et veldig fint forhold ellers, men når det kommer til sex er det fra min side, litt for rart og kjedelig. Hun greier ikke å komme vaginalt (noe som jeg helt ærlig ikke har opplevd før), og det får meg til å føle meg som en mindre mann, videre fortalte hun her forleden dag at hun liker at jeg kommer raskt (ca 20-35 min) og at det tenner henne. Jeg derimot ble veldig lei meg, ettersom jeg alltid har vært meget konkurranselysten. Alltid må jeg være størst, best etc. Tenker jeg normalt rundt dette? Er det grunn for meg å bli lei meg? Hvordan er det for dere andre? Setter stor pris på deres ærlige svar :D
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 du har nok vært heldig med dine tidligere forhold, for de fleste jenter kommer ikke vaginalt. 1
Personlig12 Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Ikke alle jenter kommer vaginalt. 20 til 35 min er ikke raskt. 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Når i alle dager ble 20-35 min raskt?? Det er vel heller ganske lenge! 1
Gjesten Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 De fleste jenter kommer ikke vaginalt, så det skal du ikke tenke på. 20-35 minutter høres egentlig veldig lenge ut synes jeg, så at hun kaller det "raskt" er veldig rart. 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 Lukter litt trolling jeg sniff sniff
Eye89 Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 sniff sniff Hva tenker dere med det? Jeg er komplett ærlig her og trenger egentlig bare deres synsinger
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 Som tidligere nevnt her, kan ikke alle damer komme vaginalt, rundt 25-30% kvinner er så heldige. Det kan hende at du har vært veldig heldig med dine tidligere, eller så har de faket :gjeiper: Sorry, bro. Dere er så ferske i gamet nå, at jeg synes du skal gi det litt tid før du begynner å whine om at ting er galt og du blir lei deg. Dere må jo bli kjent med hverandre seksuelt også. Dere klarer alltids å skape et godt sexliv sammen, bare dere gir det tid og kjærlighet, for å si det så klisjéaktig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå