Gå til innhold

Noen som har tips til bra komedier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter noen morsomme komedier. Er ikke noen særlig fan av romantisk komedie. De er ofte så alt for forutsigbare og kjedelige.

Synes Hangover 1 og 2 var bra. Liker også de fleste komedier med Jim Carrey. Håper dere har noen gode forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Serien parks and recreation er morsom! Ellers så kan jeg anbefale tucker and dale versus evil. og hancock :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg sikker på at jeg leste at du VAR fan av romantiske komedier så begynte å skrive ned mange sånne filmer nå. Men så leste jeg en gang til, og da sto det IKKE fan av romantiske komedier så da var det bare å fjerne lista:p

Men har en bra til deg om du liker litt britisk/skotsk humor: "The 51st state", den blir jeg aldri lei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha enkel humor, så er filmer som The Hot Chick og Hollywood Gigolo noe for deg.. Morsomt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var jeg sikker på at jeg leste at du VAR fan av romantiske komedier så begynte å skrive ned mange sånne filmer nå. Men så leste jeg en gang til, og da sto det IKKE fan av romantiske komedier så da var det bare å fjerne lista:p

Men har en bra til deg om du liker litt britisk/skotsk humor: "The 51st state", den blir jeg aldri lei:)

:fnise: Ikke så veldig fan av slike nei.

Takk for forslag folkens :) Kom gjerne med fler.

__ts__

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...