Gå til innhold

Kristian Valens nye musikkvideo

Fremhevede innlegg

Gjest Cosette
Skrevet

Jeg prøvde virkelig å legge fordommene til side og se den nye musikkvideoen til Kristian Valen med et åpent sinn. Han har visstnok brukt flere millioner av egne penger på dette prosjektet, så det hadde jo vært kjekt om det gikk veien.

But all I can say is..

Hva i ALLE dager er dette for noe? :eeeh:

Er han faktisk seriøs, som han hevder? Er det noen som klarer å se denne videoen uten å tenke "parodi"? Sangen er ille i seg selv, men videoen med alle sine klisjeer tar kaka.

Jeg mener.. Fuglene som flyr i en hjerteformet flokk i begynnelsen.. Og dama som sier "but mother, I love Kristian!!".

Hva synes du? Blir du grepet av kjærlighetshistorien Valen formidler her?

http://www.youtube.com/watch?v=20CBvlgjhT0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var skikkelig fan av Valen da jeg var sånn 23-24. Elska sangen "Still Here", fordi den passa fint da jeg mista hunden min og sørget over ham..

Syntes det var så gøy med en person som både var moromann og artist.

Men det gikk over.

Synes videoen var veldig klisjé. Veldig Romeo og Julie. Så hodet mitt syntes det var veldig rart og påtatt. Er vel ingen som må velge mellom penger og kjærlighet i den moderne verden? Men jeg fikk frysninger likevel, så kroppen min likte det klisjédryppende kjærlighetsskvipet, haha!

• Liker 1
Skrevet

Fy fete, for en grusom video. Haha. Tenk å synke såå dypt! :P

• Liker 2
Skrevet

*dytt*

Skrevet

Hva i ALLE dager er dette for noe? :eeeh:

Er han faktisk seriøs, som han hevder? Er det noen som klarer å se denne videoen uten å tenke "parodi"?

Just another musikkvideo, tenkte jeg. Hverken bedre eller dårligere enn mye annet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han har helt sikkert svidd av litt penger på dette prosjektet og jeg undres; hvordan er det mulig å få så lite ut av så mange muligheter? Jeg er veldig overrasket over hans valg av sjanger og uttrykksmåte, når han ellers virker som en ressurssterk person. Hmm...merkelige greier. :klo:

Endret av Margareth
  • Liker 4
Skrevet

Jeg orket ikke se hele videoen engang. Den var grusom.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble sjokkert når jeg leste at bare Ray Kay i seg selv fikk 2 millioner for dette... MAKKVERKET....... Tidvis så renner dette over til parodi, også går det tilbake til "seriøs" igjen. Jeg bare.... eeeh what the fuck? Har han ingen rådgivere som kan si sannheten?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Kristian Valen er jo "herfra", og det var alltid dagens høydepunkt å høre ham på lokalradioen hver dag fra to til fire, før han slo gjennom nasjonalt. Jeg synes han er en fantastisk komiker og gjør noen utrolige parodier. Men som musiker synes jeg han er middelmådig, med platte og kjedelige sanger.

Denne musikkvideoen er jo - i mine øyne - latterlig, men jeg vil anta at han har laget den for et amerikansk marked, ikke for et norsk. Han er jo stor i Norge, det er vel USA han ønsker å slå gjennom i nå. Og da må han følge spillereglene der borte, og de er vel mer glad i slikt sukkersøtt skvip enn hva vi er.

Endret av Tabris
  • Liker 1
Skrevet

Kristian Valen er jo "herfra", og det var alltid dagens høydepunkt å høre ham på lokalradioen hver dag fra to til fire, før han slo gjennom nasjonalt. Jeg synes han er en fantastisk komiker og gjør noen utrolige parodier. Men som musiker synes jeg han er middelmådig, med platte og kjedelige sanger.

Denne musikkvideoen er jo - i mine øyne - latterlig, men jeg vil anta at han har laget den for et amerikansk marked, ikke for et norsk. Han er jo stor i Norge, det er vel USA han ønsker å slå gjennom i nå. Og da må han følge spillereglene der borte, og de er vel mer glad i slikt sukkersøtt skvip enn hva vi er.

Men herregud, dette renner jo over kanten og er langt forbi "sukkersøtt skvip" som du kaller det. Dette er jo en katastrofe, kan ikke se for meg at de liker den, selv i USA?

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde en gang en Sibbe CD. Men den er borte :( Hadde aldri hørt om han før det, men CDen elsket vi i gjengen.

Skrevet

Men herregud, dette renner jo over kanten og er langt forbi "sukkersøtt skvip" som du kaller det. Dette er jo en katastrofe, kan ikke se for meg at de liker den, selv i USA?

Jeg vet ikke, jeg blir ikke overrasket om de liker dette i USA. All PR er god PR, hvis ikke musikkvideoen hans hadde blitt så slaktet i norsk media, så hadde vel mange færre fått den med seg i det hele tatt her i Norge. Og jo flere som ser videoen, jo flere potensielle kjøpere av sangen har Valen - selv om man ikke liker videoen.

Jeg hadde en gang en Sibbe CD. Men den er borte :( Hadde aldri hørt om han før det, men CDen elsket vi i gjengen.

Sibbe er morsom!

Skrevet

Sibbe er morsom!

:jepp: (og jeg er fra østlandet)

Skrevet

:jepp: (og jeg er fra østlandet)

Da er det jo imponerende at dere forsto ham, og humoren. Trodde han var ganske så lokal-intern på den tiden. :jepp:

Skrevet

Da er det jo imponerende at dere forsto ham, og humoren. Trodde han var ganske så lokal-intern på den tiden. :jepp:

Vi har bare hørt sangene hans da. Husker jeg noen da... hmm... Klinkekulå, Ingenting er som ei feide dame, Opel Manta.. hmm.. det var de jeg kom på nå.. Er jo over 10 år siden.

Skrevet

Veeeel, jeg likte konseptet, men utførelsen enkelte plasser var så som så. Dårlig skuespill på enkelte hvertfall!

• Liker 1
Skrevet

:romeo: Å, Laila. Eg må velga - mellom deg, og trygdå te na mor :romeo:

Beklager, litt off-topic der... :sjenert:

• Liker 3
Gjest Bloodless
Skrevet

Haha. Han har faktisk leid inn Vinnie Jones. Fantastisk!

Men herregud for en tragisk dårlig sang og video! Han må jo kødde?

Skrevet

Det eneste positive jeg kan si om dette er at han synger bedre enn han forteller vitser.

Alt annet var like dårlig som humoren.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...