Gå til innhold

Hva blir julekalenderen på tv i jula?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det er Blåfjell på barnetv, men dem pleier jo alltid å ha et eller annet på tv2 også...Har prøvd å finne ut av det, men er ikke så god på research....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, er det Blåfjell NÅ IGJEN?! Er jo aldri noe annet enn rød- og blånisser på NRK lenger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøåfjell er kjedelig.

Har Amalies jul på dvd jeg, spørs om det ikke blir det i år som i fjor også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener å ha lest/hørt at de produserer noe nytt ala Nissene på låven, men skal ikke si det sikkert..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De driver ihvertfall å tar opp en julekalender-serie på et kjøpesenter her. Den skal sendes til neste jul igjen da... på NRK super. Skal visst være den neste store satsingen til NRK etter blånissene. så til neste år er vi kanskje kvitt blånissene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er så politisk ukorekt med det gamle barne-tv?

Ser noen nevner Skomaker Andersen her og jeg har hørt det samme om andre ting av andre også, spesielt Sesam Stasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen Eckbo har laget "Nissene over skog og hei", som er en slags oppfølger til "Nissene på låven" og som kommer på TvNorge i desember. De har en egen facebook-side der man blant annet kan se trailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest BettyBoop28

Jeg vet at det er Blåfjell på barnetv, men dem pleier jo alltid å ha et eller annet på tv2 også...Har prøvd å finne ut av det, men er ikke så god på research....

ÅÅÅHH Blåfjell i år igjen??? Det var jo i fjor og. Er så møkkings lei av j.... blåfjell. hva med å komme opp med noe nytt eller vise theodors jul eller skomakergata eller noe igjen? Jeg savner theodors jul og skomakergata. Unger idag ass. De vet ikke hva som er kvalitets barnejuletv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

Espen Eckbo har laget "Nissene over skog og hei", som er en slags oppfølger til "Nissene på låven" og som kommer på TvNorge i desember. De har en egen facebook-side der man blant annet kan se trailer.

Skal det gå på tvnorge? Det skal jeg se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Ut fra denne tråden ser det ut som det ikke blir noen julekalender på tv2:

http://www.juleglede.net/forum/archive/index.php/t-3653.html

Jeg er glad dvd er oppfunnet, da kan jeg se mine favorittserier selv om de er politisk ukorrekte:

Skomaker Andersen og Jesus & Josefine :)

Hvorfor er skomakergata politisk ukorrekt egentlig? Er det fordi det mangler fremmedkulturelle i serien?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Ha ha..Ja,den var så tragisk at det nesten ble litt morsomt :)

Nehei. Var ikke litt morsomt engang.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...