Gå til innhold

Museer i Trondheim

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilke museer som er verdt et besøk i Trondheim? Jeg har en del tid der, og vil velge de rette. Særlig siden jeg ser at det er ganske stive priser enkelte steder (Rockheim 100 kr!). Er det verdt det? Nidarosdomen har jeg besøkt før. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rockheim er gøyalt nok, og er vel på en måte verdt penga om man bruker tid der og prøver alt mulig.

Jeg vil anbefale vitensenteret og vitenskapsmuseet :)

Skrevet

Er det nok å se på Rockheim til å forsvare hundrelappen?

Skrevet

kommer litt an på hva du er interessert i å se? Krig, historie, vitenskap osv?

Skrevet

Jeg synes iallefall at Rockheim er verdt hva det koster. Anbefales! :)

Gjest energibånd
Skrevet

vitensenteret hvis du er interessert i naturvitenskap. Der får du også kjøpt rubiks kube for en billig penge ;)

Skrevet

Mener å huske at Vitenskapsmuseet nå er gratis. Det er flere avdelinger der, bl.a. en middelalderutstilling som er ganske fin. Ellers er Museet i Erkebispegården også veldig fint, men kanskje litt snevert? Vitenssenteret er interessant, men kanskje ikke et museum. Ringve er absolutt verdt et besøk, men ligger litt utenfor selve bykjernen.

Skrevet

Er det nok å se på Rockheim til å forsvare hundrelappen?

Hvis du er interessert i rockens, og spesielt den norske, rockehistorien, så er det absolutt verdt et besøk. Har vært der et par ganger selv :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Ble litt skuffet av Rockheim selv når jeg var der. Var mye mindre enn jeg trodde. Og bare om norsk musikk, som var det mest skuffende. Var ikke helt som jeg hadde sett for meg. Men er alikevel verdt å ta turen om du liker musikkhistorie:)

Skrevet

Ble litt skuffet av Rockheim selv når jeg var der. Var mye mindre enn jeg trodde. Og bare om norsk musikk, som var det mest skuffende. Var ikke helt som jeg hadde sett for meg. Men er alikevel verdt å ta turen om du liker musikkhistorie:)

Jeg ble visst anonym:P Skulle bare legge til at du bør ha litt god tid der, så du får sett ordentlig på alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...