Gjest Helle Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Jeg har bestandig brukt sportsBH, både når jeg trener og til hverdags. Ofte bruker jeg ikke BH. I dag kjøpte jeg meg en BH fra triumph med cup og spiler. Ønsker å må bli mer jentet, da jeg på mange måter er en tomboy. Puppene ble løftet opp på en uvant måte med denne BH´en(det er ikke push up). Det føles uvant å gå med BH´en for puppene ble forandret. Betjeningen jeg fikk hjelp av syns jeg passet BH´en bra. Tror dere det bare er fordi det uvant for meg å gå i den type BH´er, med spiler og at det vil gå seg til? Bruker 80B (fant det ut i dag ) Hvilke BH´er bruker dere til hverdags? Håper på svar.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Jeg bruker kun Triumph BH med spiler til hverdags. SportsBH bruker jeg kun når jeg trener. Men klart du ble forandret og antakeligvis følte deg mer feminin, sportsBH trykker jo brystene så flatt som mulig,for minst mulig friksjon når man trener. Det er nok bare en overgangsfase, du vil nok like deg i vanlig BH etterhvert :-)
Roo Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Støtter kommentaren over, du kommer til å venne deg til å bruke vanlig BH. Jeg bruker normale BHer fra kjedebutikkene. Med spiler og noen ganger push-up. Dette er jo smak og behag. Gratulerer med ny BH, du er sikkert kjempefin
Moscato Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Jeg hater vanlige BHer. Mest fordi de tydeligvis ikke klarer å lage noe skikkelig som samtidig er fint og ikke koster hundreoghelvete. Og de som er det nærmeste jeg kommer er gjerne gnagete og kjipt uansett. Så jeg bruker det helst bare til finere anledninger og under klær der sportsbh ser teit ut.
Gjest Helle Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Takk for svar Bra at dere mener jeg kommer til å bli vant med det etter hvert. Har ingen venninner å spørre om dette, så takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå