Gjest Gjest Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 spilte et spill på hjerne kluben som går ut på huske forkjelige koder. men jeg la merke til at synet mit sliter med fart. går det ann gjør noe med det
Wiggins Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 spilte et spill på hjerne kluben som går ut på huske forkjelige koder. men jeg la merke til at synet mit sliter med fart. går det ann gjør noe med det Nå er slike ting ikke mitt fagfelt, men jeg har lest litt i artikler i populærvitenskapelige publikasjoner som tilsier at hjernens evne til å reagere kan trenes opp. Folk som spiller mye dataspill, her snakker vi om typiske skytespill der det gjelder å reagere raskt, får gjerne målbart økt reaksjonsevne. Jeg stusser litt på formuleringen din, at "synet ditt sliter med fart". Mener du at du ikke klarer å få med deg ting når bildet endrer seg raskt, eller at du rett og slett synes ting blir utydelige når det går raskt? I det første tilfellet så kan det som sagt trenes opp, i det andre tilfellet ved jeg ikke helt.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Nå er slike ting ikke mitt fagfelt, men jeg har lest litt i artikler i populærvitenskapelige publikasjoner som tilsier at hjernens evne til å reagere kan trenes opp. Folk som spiller mye dataspill, her snakker vi om typiske skytespill der det gjelder å reagere raskt, får gjerne målbart økt reaksjonsevne. Jeg stusser litt på formuleringen din, at "synet ditt sliter med fart". Mener du at du ikke klarer å få med deg ting når bildet endrer seg raskt, eller at du rett og slett synes ting blir utydelige når det går raskt? I det første tilfellet så kan det som sagt trenes opp, i det andre tilfellet ved jeg ikke helt. begge deller i grund
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå