Gå til innhold

Rare føtter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei hei alle forumbrukere :)

Nå har det seg sånn at jeg ikke har noen pensko med høye hæler, grunnen er egentlig enkel.. jeg finner ingen sko som sitter fast på foten min når jeg går. Så jeg lurer da på om jeg har rare føtter eller bare ikke går riktig i høyhæla sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det sånn jeg også når det kommer til pumps. De glipper uansett hvilken str det er, ser jo ut som ei ku når jeg går i de. Så jeg har gått over til å bruke "dekkende" sko, altså sånne som ikke er åpne, men med mer støtte over selve foten. Det er ganske synd, for jeg har en fetisj for å handle meg lekre pumps, men jeg kan ikke å bruke de..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke naturlig for oss å gå på hæler. Vi er skapt for å bære kroppsvekten vår på hele fotbladet, ikke på bare tåballene. De som mestrer å gå på 15 cm høye hæler uten å se ut som en full and har mest sannsynlig gjort det hele livet og lært seg å takle smerten, . Skjønner ikke at de klarer det. Men det skal sies at det er veldig få som klarer det, skuespillere og modeller har gått i lære. Tror ikke på de som sier de kan gå på slike hæler hele dagen uten å få vondt. Øvelse, øvelse, øvelse. Prøv å finne hæler som ikke er høyere enn 7 cm, som har litt tykk og innsvinget hæl. Da går det mye bedre. Blir de oppi 9-10 cm sliter jeg, da må det være platå foran. Da jevnes nemlig foten mye mere ut.

KJøp sånne hælkapper som du klistrer inni hælen, da sitter de bedre.

Endret av Liquorice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer heller ikke å bruke pumps uten at de glipper. Prøver derfor å kjøpe pensko med reimer som går over foten, slik at skoen sitter fast :)

Skal jeg først bruke pumps, så har jeg som regel ekstra såle i, og slik pute man fester bak hælen. Det hjelper også ofte på at foten blir klam og utvider seg etterhvert som man går med skoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...