AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #21 Skrevet 4. november 2011 Nei, ikke til vanlig. Men før jeg begyner å blø kan jeg kjenne en lukt som ikke er vond, men som er litt sånn søtaktig. Samboeren min påstår han ikke kan lukte noe som helst; men jeg lukter at jeg snart kommer til å begynne å blø( har lite og sjelden mens). Kan av og til kjenne den samme lukten fra andre kvinner, man har ikke dristet meg til å spørre om de snart skal ha mensen.Tror kanskje det ikke er det spørsmålet man bør stille..... Eh nei..!? Hvorfor alle dager skulle du spørre om det??
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #22 Skrevet 4. november 2011 Jeg kan kjenne lukten når jeg tar av meg trusen når jeg for eksempel skal på do. Men det er ikke lukten av fittesaft, det er mer en svettelukt fra området rundt og mellom de indre og ytre kjønnsleppene. Lukten kommer bare noen timer etter at jeg har dusjet, og særlig hvis jeg har sittet med bena i kors e.l. lenge. Er ikke dette normalt? Det er ganske plagsomt, og jeg vasker meg alltid nedentil før jeg skal ha sex..
Gjest Nuppdupp Skrevet 4. november 2011 #23 Skrevet 4. november 2011 Eh nei..!? Hvorfor alle dager skulle du spørre om det?? fordi hun skal skrive det ned i kalenderen sin. da trenger hun bekreftelse fra vedkommende
Svingen Skrevet 4. november 2011 #24 Skrevet 4. november 2011 fordi hun skal skrive det ned i kalenderen sin. da trenger hun bekreftelse fra vedkommende hahaha, herregud
Djungelvrål Skrevet 5. november 2011 #25 Skrevet 5. november 2011 Jeg kan kjenne lukten når jeg tar av meg trusen når jeg for eksempel skal på do. Men det er ikke lukten av fittesaft, det er mer en svettelukt fra området rundt og mellom de indre og ytre kjønnsleppene. Lukten kommer bare noen timer etter at jeg har dusjet, og særlig hvis jeg har sittet med bena i kors e.l. lenge. Er ikke dette normalt? Det er ganske plagsomt, og jeg vasker meg alltid nedentil før jeg skal ha sex.. Jo heeelt normalt, svette blandet med urin, utflod og evt. sæd gir lukt noen få timer etter dusj. Man har ikke en underlivsykdom fordi man lukter litt nedentil. Ingen er luktfrie nedentil såsant man ikke vasker seg hver time på dagen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå