AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Jeg våkna opp i morges av at jeg hadde utrolig vondt i underlivet. Det er som om det klør og svir samtidig, og det dukket opp helt plutselig. Om jeg klør meg der, forsvinner det utrolig nok mens jeg klør, men så blir det verre når jeg slutter. Som et myggstikk, nærmest... Og det er ikke vondt om jeg dusjer meg der, eller tar på meg babyolje og lignende for å få litt fuktighet dit. Hva i alle dager er dette? Jeg kan ikke gå rundt og klø meg der hele dagen, må få det til å gå over på et vis... Jeg er jente forresten...
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Tipper det er en soppinfeksjon. Dra på apoteket og kjøp Canesten (pille til skjeden og krem til å smøre utenpå). Du bør også for all del unngå å smøre med babyolje eller andre ting, det gjør bare ting verre.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Kan man få soppinfeksjon av å bruke stikkpiller mot hemoroider? Kan skjeden reagere på det? Jeg har nemlig brukt disse stikkpillene i noen dager for dette dukket opp...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå