Gå til innhold

studie/karriäre veiledning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp med att finne veien vidare i arbetslivet. Må omskoleres pga skade och sykdom.

Trenger noens kunnskap för att finne mer muligheter och veien dit. Har sett noen veilednings steder och det koster ca

5000-8000 kr her i Oslo. Har också vart i kontakt med olika veiledere inom olika skoler men de ser kun sine utdannelser.

Noen som vet noen i Oslo som ikke koster halve månadslönna mi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest WendyClear

Trenger hjelp med att finne veien vidare i arbetslivet. Må omskoleres pga skade och sykdom.

Trenger noens kunnskap för att finne mer muligheter och veien dit. Har sett noen veilednings steder och det koster ca

5000-8000 kr her i Oslo. Har också vart i kontakt med olika veiledere inom olika skoler men de ser kun sine utdannelser.

Noen som vet noen i Oslo som ikke koster halve månadslönna mi?

Studieveilederne på Universitetet i Oslo har jeg hørt er ganske flinke. Nå er jeg ikke sikker på om de bare ser ut fra deres studietilbud, men hvis du ikke har vært der er det verdt et forsøk :) Et hett tips vil hvertfall være å gå til de offentlige skolene, BI vil for eksempel bare markedsføre deres studier.

Endret av WendyClear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke utgangspunktet, men betale mye for veilednig trenger du ikke !

Viss mulig ta realfag og og videre utdanning som ingeniør og du er sikkert jobb viss du vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...