nadiine Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Se reglene våre: Du kan ikke poste innlegg som inneholder: * Datainnsamling i jobb- eller studiesammenheng eller verving av intervjuobjekter osv. Å bruke forumet til hjelp for å finne kilder og liknende er ok. Phaedra,mod
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Jf forumreglene: Du kan ikke poste innlegg som inneholder: Datainnsamling i jobb- eller studiesammenheng eller verving av intervjuobjekter osv. Å bruke forumet til hjelp for å finne kilder og liknende er ok.
AloeVera Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Ja, det synes jeg er synd. For jeg skulle ha gjerne fått noen til å svare på en undersøkelse om det samme. Har nemlig akkurat den samme oppgaven og er ikke bare bare å få nok svar.
Gjest Armule Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Ikke bare bryter dere forumregelen som er blitt nevnt, men dere oppretter også to identiske tråder.
Lulu21 Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Tror ikke det er lov med tanke på faget heller, hvis det er det faget jeg tror dere lager undersøkelse til..
AloeVera Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 Faget er markedsføringsledelse. Så er nok lov ja. Skal lage en markedsplan for Trimtex
Lulu21 Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 Mulig. Hadde det vært faget metode og dataanalyse så tror jeg ikke det hadde vært lov til å oppsøke forum og sende ut undersøkelser via det.
Phaedra Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 Tråden stenges iht. reglene våre. Phaedra,mod
Fremhevede innlegg