Gå til innhold

Mor og far slår datter (sterk video)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Mor og far er i USA frikjent for å ha slått sin datter selv om video viser overgerep og politiet mener det er begått en kriminell handling.

Far er dommer (det er kansje derfor han er frikjent) mens jeg ikke vet hvorfor mor er frikjent.

DETTE ER EN STERK VIDEO OG BØR IKKE SEES AV BARN ELLER ANDRE SOM ER FØLSOM FOR Å SE BARN BLI SLÅTT.

Mor og far slår datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er vanvittig. Selv om datteren var 16 år behandler en ikke sin datter slik for å ha lastet ned musikk ulovlig fra internet.

Videoen skal vistnok ha blitt sett av over 3 millioner mennesker. Håper disse foreldrene likevel får den straffen de fortjener selv om det amerikanske rettsvesenet er så korrupt at dommere, etc slipper unna. Jeg håper bl.a. at resten av familien, naboer og tidligere venner kutter disse "foreldrene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte:

Han påstår at dette var en handling i affekt ("lost my temper"). Slår man i affekt, slår man kanskje en gang eller et par ganger. Dette var en tydelig forsettelig handling. Ikke at en kan forsvare at noen slår i affekt, men dette er regelrett, planlagt mishandling, og det er tydelig at det ikke er eneste gangen det har skjedd.

Håper han blir straffet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var nesten vanlig når foreldrene/besteforeldrene våres vokste opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjefte:

Han påstår at dette var en handling i affekt ("lost my temper"). Slår man i affekt, slår man kanskje en gang eller et par ganger. Dette var en tydelig forsettelig handling. Ikke at en kan forsvare at noen slår i affekt, men dette er regelrett, planlagt mishandling, og det er tydelig at det ikke er eneste gangen det har skjedd.

Håper han blir straffet.

Det var det jeg også reagerte på. Han var jo nesten rolig i starten og hadde helt klart planlagt å slå henne med beltet. Også kommer han inn igjen etterpå.

På det moren sier i videoen så virker det nesten som om dette ikke er første gangen.

Helt grusomt! Håper han mister jobben sin. Snakk om å være dobbeltmoralist når han skal dømme i barnemishandlingsaker.

Håper virkelig at naboer, venner og familie snur ryggen til begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Han er en ren drittsekk som gjør sånt. Grunnen til at ikke ble dømt, som det står i artikkelen på db.no, er at saken er foreldet. Den er for gammel rett og slett. Jeg blir enda mer sint når han sier at han gjorde dette for og disiplinere henne. Og at han selv kan dømme i slike saker er horribelt!! Håper disse foreldrene får straffen sin!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er skummelt med hele saken er at han er inkompetent til jobben sin.

Fyren har også gått ut og sagt at han mener barn fantaserer og overdriver og man derfor alltid skal ignorere barns vitnemål i retten.

Og dette er en fyr som skal ivareta barns interesser og rettigheter i rettsystemet?

De har nå gått tilbake og gjenåpnet gamle barnefordelingssaker som han har dømt i, blant annet en sak med en 6åring som hadde fortalt at h*n hadde blitt mishandlet.

Min lenke

Fyren er jo til de grader dobbeltmoralsk også. Han slår dattera si for å ha gjort noe ulovlig som å laste ned musikk. Men det er greit for han å slå enda det har vært ulovlig å slå barn i mange år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Dere må søke på Youtube etter "Judge William Adams beats daughter for using the internet" så får dere se hele videoen.

Foreldrene krangler om hvem som skal få slå henne!

syke folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...