Gå til innhold

Klemmetråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

I dag har jeg masse å gi av, så her kommer en liten en til alle som trenger det: :klem:

Og dere? Husk hvor viktig det er å gi noen virkelige klemmer også. Det er nok veldig mange som setter pris på en god klem nå i jula. God jul :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg masse å gi av, så her kommer en liten en til alle som trenger det: :klem:

Og dere? Husk hvor viktig det er å gi noen virkelige klemmer også. Det er nok veldig mange som setter pris på en god klem nå i jula. God jul :)

Jeg ga en virkelig klem til katten min nå nettopp, men det så ut som om han heller hadde foretrukket mer mat. Han setter vel pris på klemmen etterhvert, når han skjønner at han skal få kalkun etterpå, han også :fnise:

JUUUUUULEKLEM til alle som vil ha! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg strøyk i exphil igjen... klem meg?

Uff da :klem:

Jeg gjorde noe dumt i går, så jeg kunne trengt en klem :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg trenger en klem. ...og et klask i bakhodet, et tupp i ræva og en skikkelig peptalk.

Den dustete teit-kvinnfolk-delen av hjernen min har klart å overbevise den mer rasjonelle delen av hjernen min om at jeg er feit og ser fæl ut. Hovedgrunnen er vel at jeg tidligere trente nesten daglig, mens nå er tilværelsen litt mer stillesittende slik at lufta har gått ut av musklene og fettet har fått fritt spillerom der jeg tidligere hadde tonede muskler som nesten syntes gjennom huden.

I tillegg føler jeg meg superoppblåst og magen står som en gravid trommemage.

Meh.. Noen gi meg et skikkelig rapp i bakhodet og få meg til å slutte å være så teit!

(mannen gav meg et bittelite bitchslap, smilte bredt og sa Snap out of it! i morges, det hjalp litt)

...tror heller jeg trenger et tupp i ræva for å komme i gang med minst ukentlig trening igjen heller enn en klem. Eller kanskje en klem også siden dette ble veldig mye sutring. :fnise:

/end rant

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...