Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Fiolett
Skrevet

jeg har evig med klemmer på lager jeg! :klemmer::kose: :trost:

har du noe vondt på hjertet ditt som du trenger å lette på?

Det er godt å høre, takk skal du ha! :)

Befinner meg i en særdeles stygg kjærlighetssorg for tiden, og har nok ikke så mange å snakke om det med. Så det er godt med en klem!

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

Det er godt å høre, takk skal du ha! :)

Befinner meg i en særdeles stygg kjærlighetssorg for tiden, og har nok ikke så mange å snakke om det med. Så det er godt med en klem!

åneii- kjærlighetssorg er stygge greier :sukk:

en :klemmer: til til deg!

Skrevet

Jeg trenger en klem fordi jeg prøver å arrangere et tredveårslag og folk sliter med å forstå at jeg trenger bekreftelse på at de kommer, selv om de har sagt at de skal komme for tre uker siden.

Og så har jeg fått noen siste liten avlysninger, så jeg vet ikke hvor mange som kommer, og da er det så vanskelig å vite hvor mye mat jeg skal lage. Har allerede handlet inn, sannsynligvis for mye, men hadde vært fint om jeg fikk svar fra de som har sagt kanskje ihvertfall. :trist:

Skrevet

:klemmer: til Minya!

Takk!

Bedre nå :)

Pus har breket seg til å få lov å gå ut, mannen ligger og sover etter nattevakt, og det er kjølig her inne til en forandring (lot alle vinduer stå åpne i natt for å unngå bakerovnseffekten), så nå skal det ordnes i hus!

Har fått flere bekreftelser også så det ser ut til at jeg skal lage mat for syv-åtte personer :)

Skrevet

Duggfrisk morgenklem til dem som føler for en slik en! :klem:

Skrevet (endret)

Jeg skjønner hva du mener...men forsøker alikevel. :):klem::)

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

klemmer noen, for jeg også trenger en klem. :kaffekopp:

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg har masse klemmer til overs, så bare å forsyne seg!

Men ingen tafsing! :regler:

• Liker 2
Gjest Swarovski
Skrevet

^Og nå som jeg har behov for litt tafsing da gitt :sukk:

Får nøye meg med en klem fra både Wonders og hogwash da :klem::klemmer:

Skrevet

:kghjerte:

Tenk deg at du er lei deg.... Det er noe som er trist... Du kjenner at du er den eneste i verden som har det sånn, og du merker at du ikke vil si det til noen... for ingen vil forstå..

Så tikker det inn en beskjed til deg.... Fra en som kjenner deg godt... og som vet at du noen ganger har det trist..

"du har en unik egenskap" står det...

"du er den eneste i verden som kan være deg, og som faktisk sprer glede ved å være deg selv"...

Framsnakker de som klarer å oppmuntre mennesker rundt seg på en helt perfekt og eksepsjonell måte..

Dere er unike og spesielle, og dere er de puslespillbrikkene som livets puslespill aldri ville klart seg uten!!!

:rodme:

Gjest Bandit
Skrevet
:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:
Skrevet

Jeg gir en stor :klem: til alle dem som har kommet helt frem til den attende juni, denne sommeren.

Ha en glimrende dag videre. :goodbye:

Skrevet

Kosemoseoverdose :klemmer: til alle dere flotte folk her!

Jeg har en drittdag, mye å tenke på, dumpa av en jeg var litt forelska i, stalked av den forbanna eksen min som bare ikke tar nei for et nei, har influensa, og på toppen av det hele, hemoroider i ræva. Ja, dere ler kanskje litt av måten det blir lagt fram på, men satan i helvete...

Klem meg? :tristbla:

Klemme deg :klemmer:

Skrevet

Jeg tar gjerne imot klem i dag, trenger det kan man si....

Gir også en bamseklem til de som skulle trenge det :klemmer:

Skrevet

:kghjerte:

Tenk deg at du er lei deg.... Det er noe som er trist... Du kjenner at du er den eneste i verden som har det sånn, og du merker at du ikke vil si det til noen... for ingen vil forstå..

Så tikker det inn en beskjed til deg.... Fra en som kjenner deg godt... og som vet at du noen ganger har det trist..

"du har en unik egenskap" står det...

"du er den eneste i verden som kan være deg, og som faktisk sprer glede ved å være deg selv"...

Framsnakker de som klarer å oppmuntre mennesker rundt seg på en helt perfekt og eksepsjonell måte..

Dere er unike og spesielle, og dere er de puslespillbrikkene som livets puslespill aldri ville klart seg uten!!!

:rodme:

:kline: :kline: :kose: :kose: :dagens-rose: :dagens-rose:

Veldig gode ord!

Skrevet

Jeg har masse klemmer til overs, så bare å forsyne seg!

Men ingen tafsing! :regler:

Vi får se, pusen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...