Gå til innhold

Politikere mot voldtekt


Gjest Max

Anbefalte innlegg

Norge har som kjent Europas mest liberale asylregler, vi tar inn en masse folk fra u-land som ingen andre vil slippe inn, krigsskadde, analfabeter og religiøse ekstremister. Mange med et håpløst kvinnesyn.

Når vi så har tatt inn noen hundre tusen sinte, unge menn, kan vi vel egentlig ikke forundres over at det blir mer vold og ikke minst seksuell vold/voldtekter i samfunnet ?

Men istedet for å kalle en spade for en spade, som for eksempel Fabian Stang forsøkte seg på, driver politikerne nå å bevilger penger til sterkere lyspærer(!) og rydding av kratt(!!) i Oslo. Det skal angivelig være til stor hjelp for utsatte norske jenter og kvinner.

En mer effektiv løsning hadde vært å diskutere innvandringspolitikken i Norge og hvor lurt det egentlig er å masseimportere fremmedkulturelle til vårt naive lille land. Men det er politisk ukorrekt å snakke om slike ting og derfor snakker politikere og andre smartinger istedet om lyspærer. I tillegg understrekes det i media hele tiden at "de fleste voldtekter skjer i hjemmet", underforstått at egentlig er hvite, norske menn de aller slemmeste guttene likevel. Helt utrolige avsporinger av debatten. Overfallsvoldtekter er en helt ny greie i Norge som stort sett utøves av menn fra den 3.verden mot norske kvinner, og som opplagt ødelegger mange for livet.

Spesielt norske kvinner burde derfor være mer interessert i sin fremtid, fremfor å fornekte virkeligheten og høre på disse politikerne som bare prater tull. Jeg tror egentlig at det vi ser i dag i form av vold og voldtekter i samfunnet er en ny virkelighet som vi ikke blir kvitt, men som mest sannsynlig bare vil øke i omfang. Det er antakelig prisen vi må betale for det gigantiske sosiale eksperimentet våre politikere har satt igang.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor tror du det nesten ikke er voldtekter når det er lyst? Og å avskrive voldtekter med kjent overgriper som noe bagatellmessig slik du gjør er ekstremt respektløst mot alle som har opplevd det. Om man skal se på skadeforholdet er det den ensidige oppmerksomheten på overfallsvoldtekter som er en avsporing.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du det nesten ikke er voldtekter når det er lyst? Og å avskrive voldtekter med kjent overgriper som noe bagatellmessig slik du gjør er ekstremt respektløst mot alle som har opplevd det. Om man skal se på skadeforholdet er det den ensidige oppmerksomheten på overfallsvoldtekter som er en avsporing.

+1!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du det nesten ikke er voldtekter når det er lyst? Og å avskrive voldtekter med kjent overgriper som noe bagatellmessig slik du gjør er ekstremt respektløst mot alle som har opplevd det. Om man skal se på skadeforholdet er det den ensidige oppmerksomheten på overfallsvoldtekter som er en avsporing.

Ja, men når det først er overfallsvoldtekter som er TEMA må vi fremdeles gjøre noe med det.

Det blir som å si at vi ikke skal gripe inn mot blind vold fordi det finnes vold i hjemmet. Begge deler skal bekjempes, men med hver sine midler.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du det nesten ikke er voldtekter når det er lyst? Og å avskrive voldtekter med kjent overgriper som noe bagatellmessig slik du gjør er ekstremt respektløst mot alle som har opplevd det. Om man skal se på skadeforholdet er det den ensidige oppmerksomheten på overfallsvoldtekter som er en avsporing.

Dette oppfatter jeg som en avsporing. Det er overfallsvoldtekter som diskuteres i denne tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi så har tatt inn noen hundre tusen sinte, unge menn, kan vi vel egentlig ikke forundres over at det blir mer vold og ikke minst seksuell vold/voldtekter i samfunnet ?

Dette vil ikke stoppe med det første. Flere og flere sinte menn med en belastet fortid kommer inn i Norge. Gruer meg til fremtiden. Derimot så er jeg likevel ikke i mot tiltak som ekstra lys, parkeringsvakter osv. Likevel det bare utsetter det grunnlegende problemet. Selv har jeg kjøpt pepperspray.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mann på 45

Norge har som kjent Europas mest liberale asylregler, vi tar inn en masse folk fra u-land som ingen andre vil slippe inn, krigsskadde, analfabeter og religiøse ekstremister. Mange med et håpløst kvinnesyn.

Regner med at du kan gi meg en kilde som bekrefter dette.

Jeg kjenner i allefall ikke til at vi har europas mest liberale regler. Tror nok blant annet Spania slår oss kraftig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen hundre tusen sinte unge menn, det vil jeg gjerne ha statistikk på gitt.

dag er det omlag 600 900 personer bosatt i Norge som enten har innvandret selv (500 000) eller er født i Norge med innvandrerforeldre (100 000).
SSB

Og jeg regner jo strengt tatt ikke med at du tenker på folk fra Polen og Sverige som er de største innvandrergruppene i Norge, eller andre europeiske land for den del. Så antallet synker fort. I tillegg sier du noen hundre tusen sinte unge menn, så da må vi i tillegg fjerne kvinner, barn og menn over en viss alder fra statistikken`? Så jeg lurer igjen på hvor alle disse sinte unge mennene dine er, annet enn i ditt hode.

Og vi kan godt kalle en spade for en spade, og diskutere innvandring til vi blir blå i ansiktet, men hva hjelper det på overfallsvoldtektene vi har I DAG? Hvilken løsning har du på det problemet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil ikke stoppe med det første. Flere og flere sinte menn med en belastet fortid kommer inn i Norge. Gruer meg til fremtiden. Derimot så er jeg likevel ikke i mot tiltak som ekstra lys, parkeringsvakter osv. Likevel det bare utsetter det grunnlegende problemet. Selv har jeg kjøpt pepperspray.

enig der.

uansett om det er lyst hele tiden vil vi fremdeles bli utsatt for seksuelle fornærmelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du kan gi meg en kilde som bekrefter dette.

Jeg kjenner i allefall ikke til at vi har europas mest liberale regler. Tror nok blant annet Spania slår oss kraftig.

Norge tar imot ca. 20 ganger så mange asylsøkere som Spania i forhold til folketallet. Kilde: Eurostat

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen hundre tusen sinte unge menn, det vil jeg gjerne ha statistikk på gitt.

SSB

Og jeg regner jo strengt tatt ikke med at du tenker på folk fra Polen og Sverige som er de største innvandrergruppene i Norge, eller andre europeiske land for den del. Så antallet synker fort. I tillegg sier du noen hundre tusen sinte unge menn, så da må vi i tillegg fjerne kvinner, barn og menn over en viss alder fra statistikken`? Så jeg lurer igjen på hvor alle disse sinte unge mennene dine er, annet enn i ditt hode.

Og vi kan godt kalle en spade for en spade, og diskutere innvandring til vi blir blå i ansiktet, men hva hjelper det på overfallsvoldtektene vi har I DAG? Hvilken løsning har du på det problemet?

Siden Norge tar imot mellom 3 og 100 ganger så mange asylsøkere som andre rike, vestlige land, så er det klart at Norge har en uforholdsmessig byrde og som får svært alvorlige konsekvenser for befolkningen.

Innvandrere fra Polen og Sverige er typisk innvandrere som er i Norge i en begrenset periode, og som har stor utvandring. De er mobile, jobber en periode i Norge og med kort vei tilbake til hjemlandet. Det er derimot slett ikke tilfelle med de tredje, fjerde og femte største innvandrergruppene i Norge, nemlig pakistanere, somaliere og irakere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Norge tar imot mellom 3 og 100 ganger så mange asylsøkere som andre rike, vestlige land, så er det klart at Norge har en uforholdsmessig byrde og som får svært alvorlige konsekvenser for befolkningen.

Innvandrere fra Polen og Sverige er typisk innvandrere som er i Norge i en begrenset periode, og som har stor utvandring. De er mobile, jobber en periode i Norge og med kort vei tilbake til hjemlandet. Det er derimot slett ikke tilfelle med de tredje, fjerde og femte største innvandrergruppene i Norge, nemlig pakistanere, somaliere og irakere.

Det var ikke svar på spørsmålet mitt på noen som helst måte!

Men uansett vil ikke de gruppene du snakker om utgjøre så mange som Ts (eller du!?) snakker om i første innlegg! Hvor er disse mange hundre tusen sinte unge mennene som er problemet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke svar på spørsmålet mitt på noen som helst måte!

Men uansett vil ikke de gruppene du snakker om utgjøre så mange som Ts (eller du!?) snakker om i første innlegg! Hvor er disse mange hundre tusen sinte unge mennene som er problemet?

Slik jeg tolker det, så er det vel heller en beskrivelse av den trendbanen vi er inne i for Norges del. Husk på at Norge er verdens eneste humanitære supermakt, og dermed forplikter Norge seg til en ekstrem asylinnvandring som andre rike, vestlige land ikke er i nærheten av og gjør alt for å unngå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sandman

I mange afrikanske land driver de fortsatt med kjønnslemlesting av småjenter,skjærer av dem klitoris og/eller kjønnslepper. De ser på kvinner som mindreverdige vesener som må kues og holdes under kontroll, også seksuelt. I Somalia og Eritrea er det slik.

Hvordan kan våre politikere tro at det er bra å importere mennesker med slike holdninger til Norge? Foreldre må holdes under konstant oppsikt av norske helsemyndigheter så ikke døtrene blir kjønnslemlestet, det er absurd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mange afrikanske land driver de fortsatt med kjønnslemlesting av småjenter,skjærer av dem klitoris og/eller kjønnslepper. De ser på kvinner som mindreverdige vesener som må kues og holdes under kontroll, også seksuelt. I Somalia og Eritrea er det slik.

Det er ofte kvinner som utøver og er pådrivere for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...