Gå til innhold

Føler meg for tykk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hallo alle sammen

Jeg holder litt på med en fyr. Jeg er usikker på om vi er "sammen" eller bare dater.

Han har aldri hatt kjæreste, og det er leeeenge siden for meg. Begge er 19.

Jeg synes han ser nydelig ut. Slank, 180, kjekk, nydelige krøller. Han er litt klumsete og kjempesøt!

Men jeg er så usikker på magen min når vi koser. Jeg er ikke tykk, men litt lubben kanskje.

Har ikke vekt hjemme, men tror jeg er omtrent 165 med 60 kg kanskje.

Uansett, han pleier liksom å la handene hilde på magen min. Han stryker ryggen min og "tar tak i" ryggfettet. Jeg føler meg ukonfertabel med dette. Det blir til at jeg prøver å holde inn magen når han holder rundt meg.

Jeg vet det bare er teit. Han ser jo hvordan jeg ser ut. Hvordan kan jeg slappe mer av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du ser nok helt perfekt ut.

Hvorfor ellers skulle han ville ha deg ? :)

nei, bare slapp av og nyt at han liker å ta på deg.

Du ser nok helt fantastisk ut! :)

Endret av postkassen
  • Liker 2
Skrevet

Neste gang han tar tak i ryggfettet ditt, som du sier, kan du jo spørre ham hvorfor han gjør akkurat det. Om han synes det er deilig, eller noe. Det gjør jeg når gutten gjør "merkelige" ting under kosen ;)

Skrevet

Takk! :)

Men jeg vet at han kan føle "fettruller" når jeg sitter.

uff :(

Skrevet

Om du er den høyden du sier at du er og har den ca vekten du skriver at du har,

så kan ikke dette være snakk om mye "fett".

Jeg vil ikke kalle det fett heller.

Du er ei sunn og frisk dame, med former.

Mye bedre enn radmagre jenter som sulter seg selv og spyr opp maten.

Nei, da er det mye finere med "litt mer" på kroppen.

Altså som gjør at du har former.

Kvinner skal ha former, de skal ikke se ut som menn med ei høne mellom bena.

Skrevet

Ett sted må han jo ta på deg hvis han vil holde på deg...

Dette sitter i hodet ditt. Husk, han klår på deg fordi han vil klå på deg og liker å klå på deg.

Og lubben er du ikke med den høyde/vekt-kombinasjonen. Den høres egentlig sånn ca midt i blinken ut, spør du meg.

• Liker 1
Skrevet

Fortell hva du liker istedet for å lete etter feil ved kroppen din.

Flott at du har fått kjæreste, da!

Skrevet

typen klyper meg nesten i fettet på siden når han kommer. når han kjører doggy.

Skrevet

Jeg ville anbefale å slutte å være så anspent. Slapp av! Fett er ikke dårlig, alle har "fettruller" eller "hudruller" hvis man kjenner etter det, spesielt når man sitter. Han synes det nok er fint, siden han tar deg der. Tar du han på steder som virker avtennende for deg? Trodde ikke det ;)

• Liker 1
Gjest juvelia
Skrevet (endret)

Jeg er selv litt lubben 157cm 57 kg, å føler meg ikke heeelt vell med det. Men kjæresten synes jeg er sexy.. feks prøvde han å gi meg et "kompliment" for ikke så lenge siden.. han hold meg rundt midjen når vi var ute å gikk å så tok at et lite grep runt en fettvalk på siden... så sa han mm lovehandles å kyssa meg... jeg ble helt paff å barnslig sur å sa det var ikke noe kult å høre.. så ble han helt ydmyk å sa han trodde lovehandles var noe som var sexy og bra å ha.. et kompliment liksom.. :fnise:

Endret av juvelia
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Føl deg sexy, føl deg flott. Med ekstra selvtillit spiller det ingen rolle om du har noen ekstra kg - noe jeg ut fra høyde og vekt vil si du ikke har ;)

Skrevet

Så dere er LITT LUBNE, og er ca 160 og veier ca 60 kg? GET A FUCKING LIFE!

Seriøst, dere har menn som vil ta på dere, NYT DET. Er det rart menn på deres alder ønsker seg kvinner på min?

• Liker 1
Skrevet

Hallo alle sammen

Jeg holder litt på med en fyr. Jeg er usikker på om vi er "sammen" eller bare dater.

Han har aldri hatt kjæreste, og det er leeeenge siden for meg. Begge er 19.

Jeg synes han ser nydelig ut. Slank, 180, kjekk, nydelige krøller. Han er litt klumsete og kjempesøt!

Men jeg er så usikker på magen min når vi koser. Jeg er ikke tykk, men litt lubben kanskje.

Har ikke vekt hjemme, men tror jeg er omtrent 165 med 60 kg kanskje.

Uansett, han pleier liksom å la handene hilde på magen min. Han stryker ryggen min og "tar tak i" ryggfettet. Jeg føler meg ukonfertabel med dette. Det blir til at jeg prøver å holde inn magen når han holder rundt meg.

Jeg vet det bare er teit. Han ser jo hvordan jeg ser ut. Hvordan kan jeg slappe mer av?

Slapp av fordi han liker deg. Jeg skulle selv ønske dama mi hadde litt mer fett på kroppen, mange liker å kose med en myk og deilig kropp. Det er derfor vi liker å kose med jenter,fordi de er myke og deilige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...