Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser


Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mousj skrev (14 minutter siden):

Mulig selger har hatt en tekst som nå er tatt bort? Slik det er nå er det vel bare for å vise undersiden m knottene.

Hvis jeg husker rett så stod det at itemno-potter selges i teksten. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (2 timer siden):

Hvis jeg husker rett så stod det at itemno-potter selges i teksten. 

Det stemmer.

Anonymkode: 7e308...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Cambria said:

Hvis jeg husker rett så stod det at itemno-potter selges i teksten. 

Aha!😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ikke en enkelt annonse på finn, men en gjentakende trend, merker jeg, er at folk skriver ting som, "den kostet over 20.000 ny!", på en vare som selges til 4.000.

Problemet er at den gang da, for 12-16 år siden, så var dette det nyeste, det dyreste, som var. Nå er det ganske vanlig. Det er ikke lenger unikt eller vanskelig å få tak i.

Når folk skriver slikt likevel så gir ikke det inntrykk av at "åååh, her er du heldig som kan få noe veldig unikt veldig billig", men det gir inntrykk av at, "jeg er en arrogant selger som vil overprise noe som ikke er verdt halvparten av prisen jeg ber om".

Anonymkode: ac1fa...e4f

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (På 13.3.2022 den 13.57):

Og ett år etterpå, er hytta fremdeles til salgs, men nå til kun 2.5 mill! :nigo:

Hytta i seg selv synes jeg egentlig er ganske fantastisk. Nydelig tomt, masse potensiale til å pusse den opp og lage seg ei nydelig hytte, og det ser ut som ganske grei adkomst dit. en 2,5 mill er fremdeles alt for høyt, selv om beliggenheten er fin.

Min hytte er litt mindre og uten anneks, men ellers med lignende beliggenhet og hadde ca samme standard da vi kjøpte den. Prisantydning var på 640.000, men jeg ga lavere bud og endte opp med å betalte 550.000,- inkludert gebyrer. Synes det var evig nok for ei gammel hytte.

Denne hytta har en veldig fin beliggenhet, i et område som er populært for folk fra Trondheim. To mål tomt ved sjøen får man ikke hver dag der, heller. Hytter i det området koster aldri 600k, for å si det sånn. Det var dit Justin Bieber dro, forresten. 🤣 

Men den er jo åpenbart priset for høyt når den ikke blir solgt. Jeg tror selgerne burde pusset opp litt flater og stylet den, nå er den bare full av gamle møbler og ser ikke noe særlig ut. 

Anonymkode: 692ac...3bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=135294182

Hun skal ha 50 spenn for de krøllete slintrene der som hvem som helst kan finne gratis hvis man dypdykker litt nedi en kommode hjemme hos mor? Kunne hvertfall strøket de da hvis hun skal ha penger for det. 

Anonymkode: 42a7d...7fe

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonser som skriver: Pent brukt uten skader, bortsett fra et j** stort hull bak. Eller en flekk som ikke går bort. 

Dritstygge klær som har kosta skjorta, men fordi de aldri blir solgt fordi de er så smaksløse.

Anonymkode: 8434c...d7c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=266717167
Høyttalere forsøkes solgt; etter beskrivelsen har de kun blitt brukt til å spille klassisk musikk i en kort periode.

Det tykke laget med støv langs kanten bakpå sier kanskje litt mer om alderen på høyttalerne.

 

Anonymkode: accad...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=266717167
Høyttalere forsøkes solgt; etter beskrivelsen har de kun blitt brukt til å spille klassisk musikk i en kort periode.

Det tykke laget med støv langs kanten bakpå sier kanskje litt mer om alderen på høyttalerne.

 

Anonymkode: accad...691

Like gamle som platene de spiller.....

 

 

Anonymkode: 4a7b4...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=266717167
Høyttalere forsøkes solgt; etter beskrivelsen har de kun blitt brukt til å spille klassisk musikk i en kort periode.

Det tykke laget med støv langs kanten bakpå sier kanskje litt mer om alderen på høyttalerne.

 

Anonymkode: accad...691

Det er jo klart at de er langt penere brukt når de har bare har spilt klassisk musikk enn hva de ville vært om det var hardrock 😄

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anoia skrev (15 minutter siden):

Det er jo klart at de er langt penere brukt når de har bare har spilt klassisk musikk enn hva de ville vært om det var hardrock 😄

Her er det nok en som prøver å gi inntrykk av å være en dannet og seriøs selger. "Jeg har lyttet til klassisk musikk mens jeg har nippet til teen min / inntatt en kanapé eller to".

Det hadde sannsynligvis framstått mer troverdig hvis vedkommende hadde giddet å rydde vekk alt rotet rundt høyttalerne ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.11.2022 den 18.43):

Er til salgs enda 😄

Anonymkode: c13dd...1ae

Kjempekult hus med kjempepotensiale, men om man liker maksimalisme så er det jo gjerne med egen stil og ikke andres. Spørs om huseierne hadde tjent på å ribbe ned huset først eller gjort noe enkel oppussing, type nøytrale gulv og vegger.

Anonymkode: c64c3...b7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Har du bruk for litt apehår kan du få kjøpt denne dusken for kr.300++. 🐵Funnet på Marketplace på FB.😄

Apehår.jpg

Anonymkode: 0ad82...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har du bruk for litt apehår kan du få kjøpt denne dusken for kr.300++. 🐵Funnet på Marketplace på FB.😄

Apehår.jpg

Anonymkode: 0ad82...fe0

Men dette er ikke en Finn-annonse.

Anonymkode: 1640d...0ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men dette er ikke en Finn-annonse.

Anonymkode: 1640d...0ca

Er klar over det, men visste ikke hvor jeg skulle plassere den, så ble det slik..

Anonymkode: 0ad82...fe0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har du bruk for litt apehår kan du få kjøpt denne dusken for kr.300++. 🐵Funnet på Marketplace på FB.😄

Apehår.jpg

Anonymkode: 0ad82...fe0

Brukes til fluebinding, og er ganske ettertraktet. Har flere slike selv. Helt vanlig. 

Anonymkode: a5f4a...037

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...