Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser


Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fin historie, morsomt å bla gjennom bildene og lese teksten.

Anonymkode: 3e333...85c

Artig histore, men særlig artig når fetteren til min bestefar sitt navn dukker opp. Inngiftet familie er alltid kjekt! Dette er altså familien til den kjente maleren Nikolai Astrup som de fleste kjenner fra disse maleriene 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofie777 skrev (9 minutter siden):

Artig histore, men særlig artig når fetteren til min bestefar sitt navn dukker opp. Inngiftet familie er alltid kjekt! Dette er altså familien til den kjente maleren Nikolai Astrup som de fleste kjenner fra disse maleriene 

Det der var kult og min slekt er også i slekt med Astrupene på en eller annen måte jeg har glemt 😀

Anonymkode: ebf90...ecb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme
miaw skrev (På 29.3.2021 den 16.15):

HOLY! 40 000?! Jeg skal så skaffe meg en labrador/golden og parre den! Kan jo bli millionær så desperate som folk er! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=188500949

Nesten 4 mill for en hytte på 60 kvm? Er med et anneks og 2 mål med tomt da, men synes det var litt dyrt likevel?

Anonymkode: 4a777...696

Jeg hadde heller betalt 4 mill for den hytten enn 4 mill for en moderne "hytte" i et hyttefelt, hytten i annonsen har jo godt gammeldags hyttepreg. 

Anonymkode: 44a47...d20

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde heller betalt 4 mill for den hytten enn 4 mill for en moderne "hytte" i et hyttefelt, hytten i annonsen har jo godt gammeldags hyttepreg. 

Anonymkode: 44a47...d20

Okei, folk er vel forskjellige :) jeg syntes nesten 4 mill var litt optimistisk da

Anonymkode: 4a777...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=188500949

Nesten 4 mill for en hytte på 60 kvm? Er med et anneks og 2 mål med tomt da, men synes det var litt dyrt likevel?

Anonymkode: 4a777...696

Hvordan blir en peis så misfarget på utsiden?🥴

Anonymkode: 9ca7a...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=188500949

Nesten 4 mill for en hytte på 60 kvm? Er med et anneks og 2 mål med tomt da, men synes det var litt dyrt likevel?

Anonymkode: 4a777...696

Ja det er dyrt. Hytta mi er riktignok litt mindre (ca 50 kvm), har ikke noe anneks, og står på festetomt, men kostet 550.000 (inkludert avgifter) da jeg kjøpte den i 2018. Jeg har minst like fin utsikt og må ærlig innrømme at jeg synes hytta mi var koseligere, selv sånn som den var da vi kjøpte den, med 70/80-talls gulnet furupanel og utdatert interiør.

En hytte til 4 mill bør være mye større, mer oppdatert og med meeeget fin tomt. Og minimalt med behov for oppussing.

Anonymkode: 8a7d3...e9f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva er det som har blitt satt frem på bordet i stua her? Bilde 10, 11 og 12. Ikke bare er stua til å bli svimmel av, men brødet/kakene ser muggent ut. 🤢

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=214274223

Anonymkode: accad...691

Ingenting med leiligheten å gjøre, men for en stil(spesielt med tanke på sofaen)🙈

Anonymkode: 3f5e8...412

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

miaw skrev (På 29.3.2021 den 16.15):

I tillegg er det mikser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=188500949

Nesten 4 mill for en hytte på 60 kvm? Er med et anneks og 2 mål med tomt da, men synes det var litt dyrt likevel?

Anonymkode: 4a777...696

Fy fader den var tragisk. Rønne til 4 mill. Her i området jeg bor selges slike hytter/hus som renoveringsprosjekt til 400.000,-. Og da er det tomteverdien som er større enn verdien på bygget. 

Anonymkode: 4f637...5be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fy fader den var tragisk. Rønne til 4 mill. Her i området jeg bor selges slike hytter/hus som renoveringsprosjekt til 400.000,-. Og da er det tomteverdien som er større enn verdien på bygget. 

Anonymkode: 4f637...5be

Innen en halvtimes kjøring av denne hytta har jeg sett lignende hytter til 1/3 av prisen på denne. Hadde aldri kjøpt denne, men en del av de andre er interessante. 

Anonymkode: 9c4c6...748

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Innen en halvtimes kjøring av denne hytta har jeg sett lignende hytter til 1/3 av prisen på denne. Hadde aldri kjøpt denne, men en del av de andre er interessante. 

Anonymkode: 9c4c6...748

Jeg ville ikke tatt imot hytten omså dem kastet den etter meg i mitt nærområde. En rønne som har stått tidløs i 70 år, og som trenger total makeover. 

Også 4 mill?! Hvem fanden er så gal? 

Anonymkode: 4f637...5be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...