Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser

Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gamle radioapparater til vel optimiske priser:

Bl.a. en Kurer reiseradio med "prisantydning 8000-35000kr."

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=32481164

Kjenner du prisnivået på slike ting, eller bare synes du det høres dyrt ut? Dette er jo relativt strøkne og fungerende samleobjekter, og det kan jo fort være verdt såpass.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

For all del: Han virket da som en staut kar. Jeg lurer bare på om det finnes særlig mange på Lillehammer som er interesserte i leiligheten OG har de rette kontaktene... Men det er jo hyggelig av dem å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Gamle radioapparater til vel optimiske priser:

Bl.a. en Kurer reiseradio med "prisantydning 8000-35000kr."

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=32481164

Det interessante her er at noen av disse radioene er klenodier og har samlerverdi og kan sikkert selges for en god pris. La oss si noen 100 lapper eller 10.

Men innimellom disse har han da helt alminnelige minst 12 på dusinet stereodeler og til og med kassetspiller - i plast. Og de skal han da også ha penger for. Bøttefjernt.

Hm ... jeg har visst også noe sånt i plast ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du prisnivået på slike ting, eller bare synes du det høres dyrt ut? Dette er jo relativt strøkne og fungerende samleobjekter, og det kan jo fort være verdt såpass.

Skal ikke påberope meg å være veldig inne i konkrete modeller, men har sans for eldre saker om det er elektronikk eller annet.

Likevel tror jeg disse prisene er vel optimistiske med mindre det er en helt spesiell modell som det er produsert ekstremt få av. Kurer-radioer er noe det finnes mange av, om ikke så strøken som denne.

Også ut fra de plastskrot-modellene han har med i samlinga si tror jeg man kan si at prisen er i øvre skikt.

Som den her (loppemarkedvare uansett hvor strøken den er).

Nr 19. Sharp reiseradio med kasettspiller. Veldig fin lyd i radio med stereolyd på FM. Alt virker med batterier. Ikke testet på nett.Prisantydning 2000kr.

http://finncdn.no/mmo/2012/1/1/4/324/811/64_-1565599864.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok er også endel gamle mynter verdt betydelig mer enn pålydende! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er for at man tar bilder som viser hvordan huset ser ut, men er det nødvendig med 95 bilder?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...