Gjest Donna Skrevet 9. desember 2003 #1 Del Skrevet 9. desember 2003 Virker der realistisk og sikkert når man ser på Ekstreme Forvandlinger og ser hvor hardt de trener - etter å ha gått gjennom plastiske operasjoner, fettsuging og silikoninplantater her og der? Jeg må si jeg blir veldig betenkt når jeg ser damer som nylig har lagt inn f.eks silikon - som driver med tunge øvelser på aparater for å stramme opp armene og overkroppen. Teller ikke det med 6 ukers ro i amerika- eller er det sånn at de får leve med smertene og evt komlikasjoner så lenge programmet blir bra? Nei det er noe som virker helt feil. Og det er heller ikke bruk av sportsbh for de som legger inn silikon, eller stramme korsetter for de som fettsuger.......alt er liksom ferdig og leget med en gang de er stått opp av sengen..... Er det andre enn meg som reagerer på dette?? Det er ikke realistisk vil jeg si ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 9. desember 2003 #2 Del Skrevet 9. desember 2003 Har ikke sett programmene. Men vil tro at alt ikke er gjort på en dag. Så slutten av det programmet i kveld. Likte det hun ene sa, om at hun skjønte hvor bra hun egentlig var før hun gikk gjennom forandringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 9. desember 2003 #3 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har også fundert litt over dette. Alt blir ikke gjort på èn dag nei, men over 8 uker... Det burde uansett være for kort tid etter slike operasjoner. Om man etter en silikonoperasjon skal være forsiktig i 6 uker, så høres det unektelig voldsomt ut å løpe til treningssenteret så kjapt ja når man i tillegg har vært gjennom både den ene og andre operasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelia Skrevet 10. desember 2003 #4 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg begriper heller ikke dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 10. desember 2003 #5 Del Skrevet 10. desember 2003 Trener de ikke mest først - og så legger inn silikon og fettsuging etterpå? Hun ene i går ville jo legge inn silikon fordi puppene hadde blitt så flate etter kostholdsendring og trening under oppholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 10. desember 2003 #6 Del Skrevet 10. desember 2003 Trener de ikke mest først - og så legger inn silikon og fettsuging etterpå? Hun ene i går ville jo legge inn silikon fordi puppene hadde blitt så flate etter kostholdsendring og trening under oppholdet. Hun var egentlig ferdig med sine operasjoner og hadde ikke tenkt å gjøre noe med puppene. Men da hun begynte på treningen så hun at de "forsvant" og så fikk hun lov til å gjøre noe med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 10. desember 2003 #7 Del Skrevet 10. desember 2003 Det de sa i går iallefall var at dagen etter operasjon begynte hun der med håret å trene 2 ganger pr dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 10. desember 2003 #8 Del Skrevet 10. desember 2003 Glem ikke at alt som gjøres i det programmet er nøye overvåket av et team som har peiling. Det er nok ingen som tar noen sjanser der! (håper jeg, da...) Så lenge all trening foregår med eksperter på området rundt, tror jeg nok ikke det foreligger noen fare. Men fytti søren så flott hun med krøllene ble!! Hun ble jo direkte vakker! Og DEN kroppen hun fikk.... Hm - jeg vil også bli sånn på 5 uker...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 10. desember 2003 #9 Del Skrevet 10. desember 2003 Mulig det Philippa (noe annet ville vært merkelig i og med at dette er et tvprogram som helst ikke bør få dårlig rykte etterpå), men jeg syns fortsatt det er merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. desember 2003 #10 Del Skrevet 10. desember 2003 Uansett så fremstilles det slik at det virker som bagateller. De vil jo ikke vise at de har sterke smerter og sånn. Og - man SKAL f.eks ikke bruke armene masse de første ukene etter silikonoperasjon eller fettsuging - og mange i programmet har trent etter kort tid. Slik programmet fremstiller det så er det bare å legge seg under kniven og så er man klar til å begynne i full trening igjen og bli NY ......... Det går så fort frem heletiden - (og det brukes så masse tid på å gjenta og vise oppigjen det samme ) - at de får ikke tid til å ta det grundigere......Jeg håper iallefall ikke at folk sitter igjen med feil intryk etterpå og tror at her er det bare å sette i gang etterpå ..... Synes foresten det er dumt at de ikke viser frem puppene etterpå så man kunne fått se hvordan de ble. De passer alltid på å sjule ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 10. desember 2003 #11 Del Skrevet 10. desember 2003 Man får da ganske bra inntrykk av puppene i de utringete kjolene de får på seg synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 11. desember 2003 #12 Del Skrevet 11. desember 2003 [quote= Synes foresten det er dumt at de ikke viser frem puppene etterpå så man kunne fått se hvordan de ble. De passer alltid på å sjule ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 11. desember 2003 #13 Del Skrevet 11. desember 2003 Synes foresten det er dumt at de ikke viser frem puppene etterpå så man kunne fått se hvordan de ble. De passer alltid på å sjule ........ Amerikansk tv, vettu. Viser helst vold og drap framfor- gudbervaremegvel- å vise en pupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 11. desember 2003 #14 Del Skrevet 11. desember 2003 Det er jo normalt ellers i sånne dokumentarer at man viser frem før og etter og ofte underveis- og jeg trodde da Amerikanerene var så frigjorte at en pupp med eller uten silikon ikke var noen big deal ......De viser jo alt mulig annet ...men mulig pupper kommer i samme kategori som et "fucpiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip you" *ler* Noen ganger så piper det veldig mye i amerikanske programmer ........amerikanske ører liker ikke banning ...(og det er jeg forsåvidt enig med dem i ..banning er ikke fint å høre på .....men det er en annen diskusjon) Uansett så hadde jeg syntes det var interessant å se hvordan de var i utgangspunktet og hvordan de ble etterpå - men det er sikkert fordi jeg har gjort det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. desember 2003 #15 Del Skrevet 11. desember 2003 Det er som du sier Virgo, det er veldig lite vanlig å vise en pupp på amerikansk tv. Så engang en dokumentar om en fødel, tilogmed etterpå sladdet de puppen-da barnet ble lagt til brystet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 11. desember 2003 #16 Del Skrevet 11. desember 2003 Jaja dette programmet er mongo "finally my wifte is going to look beautiful" jeg hadde ikke giftet meg med slike slasker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 11. desember 2003 #17 Del Skrevet 11. desember 2003 Det er vel fordi brystvorter ikke er lov å vise på TV i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå