Gå til innhold

potet diet kort periode

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg går på trygd får ikke penger før 20

så er det greit gå på en ren potet diet frem til det.

har lite penger akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du er flink med penger kan du skaffe deg et mastercard.

Jeg er student og når jeg går tom for penger før stipendet kommer så bruker jeg mastercardet. Det er over 30 dager uten renter så med en gang jeg får stipendet betaler jeg gjelden. :)

Aldri betalt ei krone i rente, og mastercardet gjør at jeg aldri mangler penger. Anbefales om du har kontroll over deg selv.

Skrevet

Går ann å leve på det meste i en kort periode, kroppen er fin slik. Bare prøv å varier poteten litt, ha olje på den og det du har råd til eventuell FP skinkepakke, rømme, andre grønnsaker og krydder.

Skrevet

Suppeposer er også billig hvis du vil variere litt. Og de holder jo gjerne til 2 middager (hvis du er 1). Og kanskje du kan ha råd til en pose first price gulrøtter (1kg til mellom 10 og 20 kr) så får du i deg litt annet også. Purre er også kjempebillig. Ofte 3 kr for en stor purre.

Lykke til. Skal si fra hvis jeg kommer på noe annet.

Skrevet

Åjo forresten. Dra på Kiwi å let etter varer som er gått ut på dato. Da får du enten penger eller tilsvarende vare.

Skrevet

Det går, rett og slett for at det må gå.

Men havregryn er ikke så verst å variere med, og kalori for kalori koster det omtrent det samme. Olje er viktig, om du har mulighet til å få tak i det. Har du fiskesnøre og en krok (eventuelt en kraftig sikkerhetsnål og tråd) kan du kanskje få fisket opp noe fra sjøen.

Og det er kjølig ute, dumpsterdiving er tryggere nå enn på sommeren, så sant du bruker sunt bondevett og varmebehandler maten godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...