AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Tar du en pause. Eller hva gjør dere?
Cathrine88 Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Fortsetter. Og kommer igjen og igjen og igjen. 3
fitnessfreak91 Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Jeg fortsetter ja, synes det er deilig.
Gjest Hannee Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Fortsetter, også kommer jeg gjerne litt til
womenwomen Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Tar du en pause. Eller hva gjør dere? Kommer an på hvilken type orgasme det er. Er det en klitorisorgasme kan jeg gjerne fortsette raskt etterpå. Er det en kraftig vaginal orgasme. Er det ubehagelig å fortsette med samleie.Forde g-punktet blir kjempeømt og overfølsomt etterpå. Blir sån ekkel irriterende kiling der etter orgasme.Da må jeg ha pause. Liker ikke å fortsette rett etter en vaginal orgasme. I såfall , det er ubehagelig og jeg har ingen glede av det etterpå. Alt går an - men det er ikke deilig. PAUSE er like viktig for meg som jente, som det er for en gutt etter orgasme.Men jeg skiller mellom klitorisorgasme og vaginal. Er det en veldig mild orgasme, alltså ikke kraftig. Da kan jeg gjerne fortsette. Men ikke når orgasmen er skikkelig kraftig. Selvfølgelig ikke. Blir naturlig pause og stopp da uansett.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Selvfølgelig. Jeg besvimer ikke, akkurat.
Gjest skorpio Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 Fortsetter. Men ikke på topp (er som regel da jeg kommer), da bytter vi posisjon slik at han "tar meg"
Penny Skrevet 3. november 2011 #9 Skrevet 3. november 2011 Fortsetter, ser ingen grunn til å ta pause.
Swirly Skrevet 3. november 2011 #11 Skrevet 3. november 2011 Fortsetter! Er litt ubehagelig med en gang, men blir fort deilig igjen!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #12 Skrevet 3. november 2011 15 sekunders pause, så fortsetter vi (jeg må få igjen pusten og nyte følelsen av å nettopp ha kommet) 2
lizzie88 Skrevet 3. november 2011 #13 Skrevet 3. november 2011 15 sekunders pause, så fortsetter vi (jeg må få igjen pusten og nyte følelsen av å nettopp ha kommet) Signerer! 1
Gjest Katten. Skrevet 3. november 2011 #14 Skrevet 3. november 2011 Er en del jenter som kun takler én. Selv fortsetter jeg
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #15 Skrevet 3. november 2011 Det spørs. Er det multiple eller en veldig kraftig orgasme, så må jeg ha en liten pause. Jeg er rett og slett nødt til å komme meg litt! *oj! no pun intended* Men kjæresten blir så jævla tent av å se meg komme at han sitter pinnestiv til jeg er klar igjen. Er det én kort/ikke fullt så kraftig, kjører vi på Da kommer det gjerne flere etterhvert sex
MagicaFraFyll Skrevet 4. november 2011 #16 Skrevet 4. november 2011 Trenger kanskje 5-10 sekunder på å få "gjort meg klar igjen", så er kåtskapen på plass. Lather, rinse, repeat.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #17 Skrevet 4. november 2011 Jeg bare fortsetter og håper på en til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå