AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #1 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg har alltid hatt tog-skrekk, men i morgen må jeg ta toget, og ende verre, med barnevogn. reiserute OsloS - Ski Hvordan får jeg vognen opp trappene og inn på Toget, og hvor kan jeg plassere den uten at den er i veien??? Er det barnevognsplasser på vanlig lokatog???? Jeg må vel også prøve å finne en "betjent vogn"?? eller kan jeg bruke hvem som helst når jeg kjøper bilett på Oslo S før avreise?? Håper noen har tid til å svare, så jeg kan grue meg litt mindre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipphurra Skrevet 3. november 2011 #2 Del Skrevet 3. november 2011 Ski-toget fra Oslo har egne plasser til barnevogn. Det er så vidt jeg husker alltid på betjent og ikke ubetjent. Det er også et bilde/merket på de dørene til de vognene som har barnevognplass, så er veldig lett å finne! Jeg har kjørt Ski-toget veldig mange ganger, også sammen med venninner med barnevogn, Det har aldri vært noe problem! Konduktørene er alltid veldig obs på de som reiser med barnevogn, og hjelper deg å løfte på og av toget! Ellers er det alltid noen høffelige medpassasjerer som tar i et tak, uten at du trenger å spørre! Dette går helt fint Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #3 Del Skrevet 3. november 2011 Tusen takk! Da får jeg bare håpe toget står stille så lenge at jeg rekker å finne riktig dør;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. november 2011 #4 Del Skrevet 3. november 2011 Nå har ikke jeg tatt det toget mer enn to ganger, men da jeg tok det var det en konduktør som stod ute der, og han så jeg hjalp folk med å finne rett dør. Det går nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 3. november 2011 #5 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg har tatt toget den strekningen med barnevogn mange ganger, det er helt uproblematisk. Om ingen andre hjelper deg, får du hjelp av konduktøren. Og toget står jo stille til konduktøren ser at alle som skal på har kommet seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipphurra Skrevet 4. november 2011 #6 Del Skrevet 4. november 2011 Hvordan gikk togturen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå